Ny PC :-)

semine

Betatt av forumet
Har fått ny PC [:)] Gave fra mannen i går

En SAMSUNG. Har mini-PC fra før, så nå var det godt med litt størrelse igjen [:D]

Snille, snille mannen [:)]

ORIGINAL: Hope4 med ny spire

Snill mannen din er da...Blir nok mye baby dill på den framover da [:D][:)]

Oh yes [:D]
Men jeg er ikke like ille som forrige gang, enda [:D] Da var jeg helt gal, slukte all informasjon jeg kunne finne, høydepunket i uka var når jeg skiftet uke, da hadde jeg FEM(!) forskjellige sider hvor jeg leste hva som skjedde med fosteret og kroppen denne uka etc.. [8D]

Føler meg en deel mer Laidback nå [:)] Enn så lenge.. Har ikke engang orket å lese hva som skjer med foster/kropp i uke seks enda [:-] (eller uke fem og fire..)

ORIGINAL: semine

ORIGINAL: Hope4 med ny spire

Snill mannen din er da...Blir nok mye baby dill på den framover da [:D][:)]

Oh yes [:D]
Men jeg er ikke like ille som forrige gang, enda [:D] Da var jeg helt gal, slukte all informasjon jeg kunne finne, høydepunket i uka var når jeg skiftet uke, da hadde jeg FEM(!) forskjellige sider hvor jeg leste hva som skjedde med fosteret og kroppen denne uka etc.. [8D]

Føler meg en deel mer Laidback nå [:)] Enn så lenge.. Har ikke engang orket å lese hva som skjer med foster/kropp i uke seks enda [:-] (eller uke fem og fire..)

nei en er ikke like intresert etter man har fått nr 1....
jeg har for eksempel ikke fått begynt på bilde boka til minste mann...[&o][:o]  MÅ begynne snart...hehe...

oi, så koselig da=) Godt vi jenter blir vartet opp mens vi er ugne og slitne:)
Her har jeg fått 20 vakre roser og ett hjerte-kjede av sirkonia og diamant-øredobber til <3

å for en god mann da.
godt de tar godt vare på oss.
hehe jeg har fått nye sko
eeeelsker sko ,og penger til å kose meg med
å kjøpe litt større klær for.
har verdens beste mann..

Back
Topp