Ny parfyme..hmm

FirstTime

Elsker forumet
Huffamei så lei jeg er parfymene mine. lyst på en ny jeg. hva er deres favorittparfymer??

212 er favoritten min..den er helt sjuk god, ialfall den for gutter! Vekler på bruke den for jenter og gutter.

Hilsen følsom nese

Min er woman by dolce gabana.  Ikke mange som bruker den nei

Jeg bruker naomi campell sin, sunset

jeg elsker noa[:D]

Ralf med Ralf Lauren ( den turkise flasken) er kjempegod og frisk, ikke sånn tung! Eller Romance med Ralf Lauren er også god. Spørs hva du liker:)

jeg bruker hugo boss- deep red! syns det er veldig god [:D]
Passer meg akkurat passe [:D]

jeg har miracle fra lancome jeg...

dolce gabana, DKNY,Cool Water og Eden(glassflaske som ikke selges i norge mer::) Klare ikke bare bruke en[;)]

Jeg falt for GUCCI rush2 (rød/rosa gjennomsiktig flaske) nå når jeg går gravid.

Sentiment med escada er min favoritt....lukter veldig sommer og friskt.

Heia. mine favoritter er Miss Dior Chèrie,Nina Ricci Love in Paris d er kjempe gode

Hva med noe fra Salvador Dali? 

jeg bruker Gucci Envy. synes den er veldig god. også bruker jeg lacoste, touch of pink. veldig gode og friske begge to [:D]

Jeg bruker Dallissime fra Salvador Dali[:D]

Nå skjønte jeg bæra...så det sto en tråd laget av meg...som jeg ikke huska..er jo gammel..

trodde jeg var tullerusk jeg nå [&:]

er bare oppe på den første tisse runden etter jeg har lagt meg...

ORIGINAL: AB

Laura liker jeg godt.. har alt mulig i den serien...

Ja da e vi 2 ser du[:D]
syns LAURA e nydeli...!
æ fikk min kjære mamma t å bruke den, å ho gikk
bort for 2 år sia...  æ bruke den enda!! har brukt den i MASSE år...
brukte nån andre innimella, men ende t slutt me å gå
tebake te Laura[;)]

ORIGINAL: Cassie

Ralf med Ralf Lauren ( den turkise flasken) er kjempegod og frisk, ikke sånn tung! Eller Romance med Ralf Lauren er også god. Spørs hva du liker:)

Disse er jeg veldig glad i også-Ralp har en deilig sommerduft, mens Romance er en helårsduft!

Min favoritt er Dolce Vita fra Christian Dior

Escada med blå flaske og gullkork, men den selges ikke i Norge. Har i alle fall ikke funnet den i noen butikker, fikk kjøpt den på nettet.

Back
Topp