Ny på Juli 2012

Kimsi

Forumet er livet
Hei alle sammen!

Jeg er ny her inne, men gammel gjenganger på mars -09.
Jeg testa tre tester positivt i går, så nå blir d spennende fremover.
Har ei datter på 2,5 år og er 27 år selv.
Er det mange som er gravide her nå eller? :)

Jeg tror (!) terminen min vil bli 05. juli. Men vi får se, orker ikke stresse med legetime helt enda.. :)

Gratulerer
 Testet selv svakt positivt i dag veldig tidlig ennå. men en strek er en strek. Får termin ca 10 juli:)

Gratulerer :D ja tror vi begynner å bli en gjeng nå =)

Gratulerer!!

Hei kimsi, så koslig å se deg her da!  Gratulerer med graviditeten=)  Er inne og sniker litt, siden jeg håper å havne her selv.  Tviler på at vi får det til, men gjør et tappert forsøk.  Vi har måtte ty til prøverør denne gangen, har prøvd siden Nora var 1 år gammel.  Om vi ikke klarer det selv denne gangen, blir det nytt prøverørsforsøk i november;)

Ønsker deg masse lykke til!=)

Tusen takk alle sammen!

LINUSISVINGEN!!! Så morsomt om spiren deres satt nå, så kunne vi vært sladrevenner igjen! Er utrolig urettferdig hvor mye noen må slite med å bli gravid! Krysser alt jeg har for dere! :)
Stor klem!! :)

Kimsi skrev:
Tusen takk alle sammen!

LINUSISVINGEN!!! Så morsomt om spiren deres satt nå, så kunne vi vært sladrevenner igjen! Er utrolig urettferdig hvor mye noen må slite med å bli gravid! Krysser alt jeg har for dere! :)
Stor klem!! :)

Ja, hadde ikke det vært moro???
Ja, vi trodde det skulle bli like lett denne gangen (Nora satt jo på første forsøk) men den gang ei...Sambo har fått dårlige svømmere.....=(  Men det er på G, snart er det vår tur=)

Hali skrev:
Gratulere med spiren!

Velkommen hit

Back
Topp