Ny på forumet

..Lykke..

Elsker forumet
Heisann.
Jeg har vært medlem her i noen mnd,men dette blir altså min første melding på Babyverden:)

Jeg kaller meg selv Lykke her inne,og har blitt 22 vårer,altså 23 neste bursdag.
Samboeren min er litt eldre enn meg,og vi har vært sammen i 6 år i februar
Kort fortalt: Vært prøvere i over 4 år,og har tette eggledere og problemer med cyster.
I dag tok jeg den "skummle" telefonen til St.Olavs,og fått beskjed om at jeg skal ringe inn neste mens
Måtte felle noen tårer av glede da,og ringe mannen som er i nordsjøen! Vi gleder oss til å endelig få begynne IVF prosessen!

Hei og velkommen hit[:)]

Blir spennende å bli mere kjent med deg å følge deg på ferden mot en spire i magen[:)]

Velkommen hit til denne flotte gjengen. Selv har jeg vel egentlig flytta ut etter et vellykket prøverørsforsøk ved UNN i Tromsø i mai/juni, men klarer ikke helt å gi slipp på de flotte jentene her inne.

Håper du trives her inne. Jentene er fantastiske, og man får svar på det meste her.

Lykke til med forestående forsøk. Det er en spennende tid dere går inn i nå.

Tusen takk for svar jenter
Grunnen til at jeg valgte babyverden som forum,var nettopp fordi jeg syns det er en god tone her inne,i forskjell til en del andre forum:)

Ønsker dere alle en flott dag
Stooor klem

Velkommen inn hit, Lykke86.
Her inne er det en fantastisk hyggelig gjeng.

Gleder meg til å blir bedre kjent med deg. Og følge deg på ferden mot en spire. [:)]

Tusen takk *bobbo*
Jeg gleder meg til å følge med dere også

Hei og velkommen til oss[:)]

Spennande tid du går inn i no. Her er da berre til å spørra om alt du lurer på. Ein flott gjeng[:)][:)][:)]

Visst du går inn på topptråden "de viktigste trådene.." og inn på oversikt over statuser, så kan du oppdatere etter kvart som du går gjennom prosessen. Veldig grei måte å følga med kvarandre på[;)]

Vælkåmmen innj t åss[:)][:)][:)]

Trønderjente jeg oxo som hører til St.Olavs[:)] 
Blir spennende å følge med deg[:)][:)]

Vi er en super gjeng som hjelper hverandre, er bare til å spørre,alle får svar her inne, for vi alle kan litt vær[:)][:)]

Håper du lykkes raskt[:)]

klemmer-Cizza

ORIGINAL: vestlandsjento

Hei og velkommen til oss[:)]

Spennande tid du går inn i no. Her er da berre til å spørra om alt du lurer på. Ein flott gjeng[:)][:)][:)]

Visst du går inn på topptråden "de viktigste trådene.." og inn på oversikt over statuser, så kan du oppdatere etter kvart som du går gjennom prosessen. Veldig grei måte å følga med kvarandre på[;)]

Heisann Vestlandsjento:)
Takk for hilsen,og ikkje minst tips:)
Ønsker deg en kjempe flott dag.
Stor klem

ORIGINAL: Cizza03

Vi er en super gjeng som hjelper hverandre, er bare til å spørre,alle får svar her inne, for vi alle kan litt vær[:)][:)]

klemmer-Cizza

Så kjekt at du også hører til St.Olavs:D Er du fornøyd med dem?
Jeg er bare en innvandra vestlandsjente,som liker å tru at hun er trønder;)

Stor klem

velkommen inn her til oss, ja....sier oss ennå eg selv om eg egentlig ikke hører til her lenger,men alikevel hører til her og vil alltid gjøre det[:D]

dt er en kjempe kjekk gjeng her inne, det har du helt rett i[:D]

vil ønske deg masse lykke til i denne prosessen[:D]

ORIGINAL: Lykke86

klemmer-Cizza

Stor klem

hihi[:)]så bra dah[:)]
Jeg har litt blanda følelser...det har vært allt for mye venting hos oss...men innimella er de veldig greie[:)]
Men alt i alt skulle jeg ønske at de tok litt mer vare på oss som holder på å bli ferdige med oss og ta inn færre nye om gangen[;)]
Men ikke misforstå,er kjempe glad for at dere andre får hjelp oxo[;)]

Hei, og velkommen inn til oss! Håper du ikke trenger å være her altfor lenge da, og etterhvert traske inn i ett terminforum[:D]

ORIGINAL: Lykke86

klemmer-Cizza

Stor klem

hihi[:)]så bra dah[:)]
Jeg har litt blanda følelser...det har vært allt for mye venting hos oss...men innimella er de veldig greie[:)]
Men alt i alt skulle jeg ønske at de tok litt mer vare på oss som holder på å bli ferdige med oss og ta inn færre nye om gangen[;)]
Men ikke misforstå,er kjempe glad for at dere andre får hjelp oxo[;)]

Så synd at det er så mye venting for dere,som om man ikke har ventet nok i denne prøvinga!
Skjønner hva du mener:)
Stor klem,håper dere lykkes snart!

ORIGINAL: Angelicka24

Hei, og velkommen inn til oss! Håper du ikke trenger å være her altfor lenge da, og etterhvert traske inn i ett terminforum[:D]

Takk for det:)
Lykke til med fryseforsøket:)
Stor klem

ORIGINAL: Lisa..

Hei, og velkommen hit!
Lykke til med IVF prosessen, håper dere får full klaff  ganske raskt[:D]

Takk for hilsen:)
Lykke til med testing om 5 dager:)
klem

Velkommen![:D] Blir spennande å følga dåke på vegen vidare![:)]
Håpe da går fort, og at dåke får et positivt første-forsøk!

Lykke til![:D][:D]

Velkommen [:D] Så fint nick du har[:)]
Håper dere lykkes[:D]

hei og velkommen inn her[:)][:)][:)]

Back
Topp