Ny på forumet

Madde 82

Blir kjent med forumet
Hei! :)
Er helt fersk her og har så vidt fått med meg at man lager en presentasjon første gang man lager et innlegg.
Jeg har fire uker igjen til jeg har termin med jente nr 2, og har ikke oppdaget dette forumet før nå de siste dagene.. Ser fram til å snakke med dere fremover! :hello Har allerede plukket opp noen gode råd.

Jeg har en fantastisk samboer som gleder seg stoort til dette skal skje (hans første barn) og nestingen har pågått lenge hehe. Alt er handlet inn, og jeg går nå hjemme og vagger og ligger, alt ettersom. Følelsen man har nå de siste ukene er en blanding av fryd og skrekk; en glede av å snart ha den lille sjefen i armene og tanken på å snart få igjen sin egen kropp, men ofte urolig for selve fødselen og hva som skal skje. Ja frykt for det man ikke har kontroll på.

Jeg fødte første gang i 2003, så det er lenge siden. Nå vet jeg at jeg havner på barselhotell etter fødselen, samboeren kan være der med meg døgnet rundt, og generelt er jeg mer rolig i forhold til hva jeg vil under fødselen (av det man har igjen av kontroll). Siden det er lenge siden, har jeg både "glemt" mye og fortrengt andre ting. Syns det er kos å følge opp på nytt med å lese om hva som skjer med babyen uke for uke, lese andres historier og erfaringer.

Spør meg gjerne hvis det er noe mer jeg skulle ha presentert!

Velkommen til oss!:) vet du om det er gutt eller jente? Hvor i landet er du fra?:) vi venter en gutt 26.8, men jeg vil være her med september jentene:) dette er vår første:) bor på Vestlandet:)

Velkommen ^^
Veldig koselig at vi får flere skravlere inn her ^^
Håper du trives sammen med oss September jenter :D

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Velkommen inn hit :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Velkommen hit!
Tror vi alle kan kjenne oss litt igjen i det med følelsene rundt fødselen og det man faktisk ikke kan kontrollere. Det ligger stadig i underbevisstheten min hvertfall, selvom jeg ikke tenker på det hver dag :)
Jeg er 29 år, venter en jente og bor på Østlandet :)

Velkommen! Jeg er førstegangs, 31 år og fra østlandet. Termin 2.sept og er fryktelig spent og nysgjerrig på frøkna nå :-D

Hei, og velkommen inn til oss! Alltid koselig med nye septemberdamer! ;)

Jeg venter gutt nr.2 den 1. Sep og føler meg ganske så klar til å møte han :) jeg er 26 år og bor på Toten :)

Velkommen hit! Jeg venter gutt nr 3, med termin 4 sept (men mine to andre har kommet 3 uker før...så krysser fingrene for at også denne kommer litt tidligere)

Velkommen hit!!
Jeg er 30 år, venter en jente, har 2 gutter fra før (samboeren har 3)
Termin 23.sept og stooor koser meg med forberedelsene :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Hei, og velkommen hit! :D

Jeg bor i Trøndelag og venter en liten jente (jeg har to gutter fra før)

Velkommen!! :) Vestlending sjølv, 30 år (noen dager til i alle fall), og venter min første (gut) om sånn ca 6 veker... :)

Hei og velkommen! :) Du er jo nesten "meg" jo :P
Jeg har en datter på 11 fra et tidligere forhold og venter nå jente nr2 med min samboer som ikke ut noen fra før. Bor i Sandnes og har termin 03.09. :)

Velkommen Hit. Jeg er fra Oslo og førstegang. 37 uke idag. Har termin første september men kan bli senere enn den datoen også.

Takk til alle! :)

Og til Supa'Mama, ja det var en ganske lik bakgrunn ;)

Nevnte jeg forresten at jeg nå er dritlei av å gå gravid?... Finner liksom ikke liggestillinger lengre, mye hetetokter, dovner vekk i hendene, tungt å gå, ja generelt litt slitsomt nå de siste ukene. Ja litt klaging....
Har egentlig gått greit fram til slutten av sommeren, tror jeg psyket meg sånn ned i starten, så har det gått bedre enn forventa... :)

Takk til alle! :)

Og til Supa'Mama, ja det var en ganske lik bakgrunn ;)

Nevnte jeg forresten at jeg nå er dritlei av å gå gravid?... Finner liksom ikke liggestillinger lengre, mye hetetokter, dovner vekk i hendene, tungt å gå, ja generelt litt slitsomt nå de siste ukene. Ja litt klaging....
Har egentlig gått greit fram til slutten av sommeren, tror jeg psyket meg sånn ned i starten, så har det gått bedre enn forventa... :)

Dato har du termin?
Kjenner også på den at det er nok nå :P Skikkelig lei av meg selv som gravid!

Velkommen :) så koselig med ei lita jente igjen da!

Jeg er 29 og venter mitt tredje barn! Har gutt og jente fra før og nå kommer det en gutt :D
Her er ikke termin før 29 sep!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg har UL-termin 13. september men min egen og legens er ca. 7. september... så jeg er redd for overtid. Er visst ikke bra for ungene å ligge for lenge inni heller.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har UL-termin 13. september men min egen og legens er ca. 7. september... så jeg er redd for overtid. Er visst ikke bra for ungene å ligge for lenge inni heller.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skjønner hva du mener! Jeg har fått to forskjellige terminer på to ultralyder, men fordi det er bare den ordinære ultralyden som gjelder så kan man ikke gjøre noe med det. Den andre terminen jeg fikk er det samme som mensterminen min. Så om jeg går på overtid kommer jeg til å be om en ultralyd, for så og bli satt i gang- sånn at jeg ikke går for lenge over:)

Back
Topp