NY på forum og første gang frys. kan noen hjelpe meg??

drømmefavn

Prøver, drømmer og ønsker.
Hei!

Jeg har studert alle forum opp og ned for råd di siste årene..
Min historie meget kort fortalt er:
Jeg 27 med barn fra før på 11 og samboer på 30 uten barn.
Vi har prøvd å få barn i 7 år, et ferskforsøk i 2011- mislykket. Nå første frys.
Jeg skulle begynne på Østradiol (progynova)
Problemet mitt er: Jeg fikk beskjed om å begynne med disse dag to i syklusen..men mensen kom i dag (lørdag)
Og jeg har ikke rukket å få resepten tilsendt fra Danmark ( er på vei)
HVA GJØR JEG??

SPM nr 2: Vi har 9 fryseegg fryst på dag 2. disse er fordelt på 5 og 4.
Kan det være gunstig å dyrke disse til blastocyster etter opptining?

Håper noen kan være snill å hjelpe meg.

Dag to blir jo mand? Da kan de vel i verste fall danse en respt til ett apotek for deg :)

Ring fastlegen på mandag og be den om å gi deg e-resept på dem så får du jo hentet ut mandag:) jeg er gravid med frys fra Ullevål, de satt inn et tredelt og et firedelt. Jeg ville hørt med klinikken hva de anbefaler:)

Dag 1 er jo idag om d er frisk blødning.. Ingen mulighet å få i da?? Jeg må alltid starte på 1.syklusdag så vil tro dag desverre blir forsent...
Da må du isåfall vente 1 mnd...

Rart de fryste ned så mange på 2 strå egentlig.. Men da er d jo en hod mulighet for at en blir en blasto å.. Eneste kjipe med der er at du kan ende opp uten:( vanskelig d der... Men kanskje en sjangse å ta....

Dag 1 er jo idag om d er frisk blødning.. Ingen mulighet å få i da?? Jeg må alltid starte på 1.syklusdag så vil tro dag desverre blir forsent...
Da må du isåfall vente 1 mnd...

Rart de fryste ned så mange på 2 strå egentlig.. Men da er d jo en hod mulighet for at en blir en blasto å.. Eneste kjipe med der er at du kan ende opp uten:( vanskelig d der... Men kanskje en sjangse å ta....
Huff, tror du en dag fra eller til gjør noe? Jeg tenkte jeg må dra til volvat eller fastlegen å få resepten på mandag om den ikke har kommet... velger å tro at EN dag går bra... hva er det verste som kan skje?

Søndagsåpent apotek?:) kan den ha kommet i går/natt?:) eller du skal kanskje få resepten i posten:)

Hope: Den skulle komme pr post vil jeg tro. Uff jeg har så ustabile sykluser så hvis alt skal gå til dulldass pga 1 dag så blir jeg skikkelig trist:-( Ingen som har 2 x 2mg liggende?
Hilsen fortvilet!

svart:love7 @kokosnøtta

Back
Topp