Ny på eggløsningstester.. holder dette, eller er håpet ute for denne runden?

M

Monstera12

Guest
Pp4 og første runde med eggløsningstester! Kjenner meg alt for usikker på dette hadde sex på søndagsmorgen (cd16). Fikk positiv el-test mandag kveld (cd17). Fortsatt positiv i morges (cd18). Begge ble kategorisert som «high» i premom. Ikke fått peak enda. Jeg og samboer jobber helt motsatt av hverandre fremover så vi treffer ikke hverandre på 2 dager.. er løpet kjørt, eller er det mulig at det holdt med sex dagen før første positive test??
 
Jeg mener å huske at sædcellene kan overleve i kroppen i 4-5 dager, så hvis du har EL sånn ca nå, så tror jeg ikke løpet er helt kjørt nei :)
 
Jeg mener å huske at sædcellene kan overleve i kroppen i 4-5 dager, så hvis du har EL sånn ca nå, så tror jeg ikke løpet er helt kjørt nei :)
tror jeg har EL i morgen :) skal ta en ny test i kveld og se hvordan den blir. Var ganske sterk i morges i hvertfall
 
Det kan holde ☺️ Sædcellene kan leve i opptil fem døgn. Og hvis dere ikke har mulighet nå de neste dagene er det jo ikke så mye annet å gjøre enn å håpe at det klaffer, og så ville jeg benyttet muligheten hvis dere får det til om to dager også
 
Det kan holde ☺️ Sædcellene kan leve i opptil fem døgn. Og hvis dere ikke har mulighet nå de neste dagene er det jo ikke så mye annet å gjøre enn å håpe at det klaffer, og så ville jeg benyttet muligheten hvis dere får det til om to dager også
ble forandring på jobben hans så det blir nok action i kveld!:happy: Tok en test i morges og den var high. Som gjorde at testen jeg tok i går kl 22:30 ble peak. Testet igjen når jeg kom hjem fra jobb i ettermiddag og den var negativ. Håper virkelig ikke det e for sent:dummy:
 
ble forandring på jobben hans så det blir nok action i kveld!:happy: Tok en test i morges og den var high. Som gjorde at testen jeg tok i går kl 22:30 ble peak. Testet igjen når jeg kom hjem fra jobb i ettermiddag og den var negativ. Håper virkelig ikke det e for sent:dummy:
Skal ikke være det. EL er ofte dagen etter peak hvis egget slipper :)
 
ble forandring på jobben hans så det blir nok action i kveld!:happy: Tok en test i morges og den var high. Som gjorde at testen jeg tok i går kl 22:30 ble peak. Testet igjen når jeg kom hjem fra jobb i ettermiddag og den var negativ. Håper virkelig ikke det e for sent:dummy:

Eggløsning er vel 12-48 timer etter peak, så gode sjanser da:)
 
Back
Topp