Ny på dette

Lalalaila

Andre møte med forumet
Hei!
Vet ikke helt om man skal melde sin ankomst eller hva man gjør her, men det kan vel ikke skade[;)]

Jeg føler meg veldig ny på dette, både når det gjelder forum og å være gravid. Jeg har kikket litt på innleggene, og skjønner jo ikke halvparten av forkortelsene[8D]

Vi har visst om graviditeten i en uke nå. Det er så rart. Jeg skjønner det ikke helt, men er liksom litt i en slags tåke. Vet ikke helt om det har gått opp for meg heller, for merker lite på kroppen. Jeg er bare litt trøttere enn jeg kanskje vanligvis er, og så kjennes puppene litt fyldigere ut. Det gikk så fort og, det tok tre forsøk, så var vi igang, kan vel ikke si det første forøket var et sikkelig et heller..

Det virker som det er mange som har ban fra før av her. Er det flere som meg, som venter sin første? Legen mente jeg hadde termin 31. mars, men kalkulatoren her sa 3. april. Dette er så spennende! Håper det blir noe av det..

Hei og velkommen hit!! Og gratulerer så mye!!!
Er det ikke bare helt hærlig å vite at det ligger et lite nurk å vokser der inne et sted?[:)]
Jeg er sikker på at du ikke er alene her om å være førstegangs! jeg har 2 fra før men de er så store nå, så jeg føler også at det er som at det skulle vært første gang! merker at det er utrolig mye jeg har glemt om den første tiden.
Og jeg skjønner heller ikke alle de forkortelsene alle bruker, jeg kan bare SA og MA , noe jeg har opplevd selv.
SA er spontanabbort og MA er missed abortion.
Ellers er vell jeg også ganske blank [:D]
Men sikkert flere her som kan hjelpe deg.
Uansett, ønsker deg masse lykke til! Nå er det bare å satse på at ABSOLUTT ALLE spirene vårer holder seg fast i 9 mnd!!!

hei og velkommen hit[:)] Gratulerer med spire[:)]

Er ny her jeg også...og jeg venter også min første...så du er ikke alene[;)]

gratulerer og velkommen inn i april[:D]

jeg er også første gangs gravid og har 1000000000000 spm[;)]
men den flotte gjengen her inne stiller alltid opp og svarer på
der en lurer på[:D]

det er mange forkortelser, men de kommer du inni litt etter hvert, har vært her et år nå å det er enda maaange jeg ikke kan[8|]men spør når du lurer[;)]

Det er hvertfall fint å ha noen å snakke åpent med ettersom som vi vil holde det hemmelig en stund.

Jeg var forresten hos gynekologen idag, pga noe annet, men fikk hvertfall se den lille skyggen på ultralyden og frøet ligger akkurat som det skal:) Syns det var godt å vite.

Gratulerer og velkommen til april[:)]

Jeg har ingen fra før, har termin 4. april og har visst om det en uke så er nesten likt[;)]

Hei! Velkommen hit! [:)] Og gratulerer så mye med spire på vei [:)] 

Her er de viktigste fortkortelsene forklart! Skjønte ingenting selv til å begynne med! [:D]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=678323

Velkommen og gratulerer så mye [:)]

Så spennende[:D][:D]
Gratulerer så masse og velkommen ombord

Hei du, og velkommen:) Jeg har det også som deg, venter den første, har visst om det i under en uke og er veldig grønn her inne på forumet. Jeg så noen som linket til et innlegg med alle forkortelsene en dag, men jeg har ikke lagret linken dessverre. Det er ikke alle forkortelsene som sier seg selv nei, ihvertfall ikke for meg;) Men det virker som det er mange supre jenter her inne, som kan masse og som gledelig hjelper deg til å finne svar på alt hva du måtte lure på eller ønsker å snakke om!

ORIGINAL: charline

Jeg så noen som linket til et innlegg med alle forkortelsene en dag, men jeg har ikke lagret linken dessverre. Det er ikke alle forkortelsene som sier seg selv nei, ihvertfall ikke for meg;) Men det virker som det er mange supre jenter her inne, som kan masse og som gledelig hjelper deg til å finne svar på alt hva du måtte lure på eller ønsker å snakke om!

Se svaret mitt lenger opp i debatten! [;)][:)]

Gratulerer så masse og velkommen hit[:D] Her har jeg ei jente som blir 2 år om noen mnd.  

Back
Topp