Ny på dette formuet..

Hoppla

Glad i forumet
Hei jenter,

Jeg er ny her på dette forumet. Eller egentlig ikke, bare flyttet på meg litt.
Men har endelig fått bekreftet at vi må ha prøverør. Jeg har er en eggleder som er litt trang og lett endometriose.
De mente derfor at beste muligheten vil være å få hjelp.

Noen som har efaring med prøverør og riksen? Endometriose?

Takker for svar:)

Hei! [:D]
Jeg er også ny her...fikk svar på svømmerne til mannen forrige uke (fra riksen) og de var dessverre altfor dårlig. det er heldigvis noen gode svømmere der, men de må nok ha hjelp. blir derfor icsi på oss.

jeg kan nok ikke svare på spm dine, men er mange andre kloke her! :)

ha en fin dag!

hei vil bare ønske deg velkommen inn her[;)]kan heller ikke svare deg på spørsmålene pga vi tilhører hausken.men mange andre som kan hjelpe deg[;)]lykke til videre i prosesen[;)]

Hei og Hoppla [;)] Hihi..

Kan dessverre ikke svare deg på spørsmålene dine, men vil ønske deg velkommen inn hit til oss [;)] Trist at dere må igjennom dette, men takk og lov for at man kan få hjelp [:)]

Håper ting ordner seg raskt for dere sånn at dere snart kan få ønskebarnet deres [;)] Lykke til!

Hei og velkommen her inn til oss[:)][:)][:)] Jeg kan ikke hjelpe deg med Riksen, vi hører til St. Olavs og her er det mest mannen sine få svømmere som gjør at vi må igjennom dette... Er ikke kommet i gang enda, så vi er vel på en måte i samme spennte vente båt[:D] Masse lykke til ialleafall[:)][:)][:)]

Takk for det, det er godt å høre du er fornøyd med Riksen. Så langt er jeg fornøyd også.

Hvor lang tid tok det fra forsamtale til oppstart? Jeg fikk beskjed om at jeg har "lett endometriose". Vet du / dere forskjellen på det?

Stor klem

Velkommen hit!!!

Back
Topp