ny på babyverden

Siik

snart mamma til 2
Hei! Jeg er ny på babyverden og vet ikke helt hvordan dette forumet fungerer.
Oppretter man ny tråd for hvergang en ønsker å meddele noe, eller finnes det en "pratetråd" og slik for de som har termin i juni?

Jeg kan jo presentere meg. Jeg er 27 år, fra Tromsø. Er gift og har et barn fra før, jente f. april 2012.
Vi fant ut i september at vi venter en til liten en, som er forventa i juni. Var på tidlig ul og fikk termindatoen 4.juni, så i dag er jeg 11+2 dager på vei:)

Må spørre, men er det opprettet noen facebook gruppe for juni 14 babyer? Jeg var med på en slik gruppe sist, og syntes dette var veldig fint :)

Gratulerer så mye :) og velkommen hit:)

Bare å lage så mange tråder du vil , men det er ganske mange tråder her inne som kanskje passer for det du vil dele med oss :)

jeg var helt blank på dette når jeg meldte meg inn i september. men nå begynner jeg til å med å få til forkortelser som Babyvberden bruker * føler seg kul *

Håper du vil trives her inne, veldig hyggelige gale søte damer her inne :) <3

Velkommen til oss :) Vi har en skravletråd, men den har nok havnet ganke langt ned. Ellers er det jo bare å lage nye tråder også om du vil.

Gratulere og velkommen hit. Tror det skal være opprettet en Facebookgruppe, men er ikke sikker hvordan du kommer deg inn... En del av oss venter med å melde oss inn i gruppa til etter vi har passert 12 uker:)

Gratulerer og velkommen :) Det er en Facebookgruppe ja. Send meg en PM så skal jeg få lagt deg til :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer og velkommen til oss :)

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Gratulerer så mye med graviditeten, og velkommen til oss! :)

Back
Topp