ny på babyverden

liten_men_stor

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Hei.
Aner ikke om jeg har lov å skrive her, eller om jeg får lov til å være her en gang.:) ?

Jeg er helt ny på dette med babyverden. Har to barn fra før av. og tenkte det skulle holde. men nå i det siste har jeg virkelig antydninger til en ny graviditet.. Har ømme bryst. tisser ofte. og har bare en følelse av dette.

Men er for tidlig å teste. og vil egentlig ikke si noe til noen. men kjenner det er litt vanskelig å være helt alene om dette. så tenkte å prøve meg i dette juni2014 forumet som da evt blir en realitet for meg hvis jeg er gravid .

hvis jeg er gravid er 3+5 i dag. har veldig lyst til å teste. men tviler på at det er noe hensikt før på fredag/lørdag.

så.. har jeg lov å være her? eller bør jeg finne ett annet forum ? :)

Sniker fra juni-13
Om du er gravid så er du vel i rett forum i alle fall ;)
Ellers er det et eget forum "vi som prøver".
Jeg testet positivt 5.oktober og første dag i siste mens var 8.september,så jeg var ikke akkurat langt på vei,så det er mulig ;)

*Gutt 2010*
*Jente 2013*

hehe. vell jeg har ikke tatt testen enda. har litt blanda følelser så tørr ikke ta den enda:rolleyes:

å tørr i allefall ikke å si noe høyt til noen. for er jeg ikke gravid så er jeg bare blitt rar i hodet.

Hadde EL 19.September. og jeg har ikke brukt prevansjon på 2mnd....

også har jeg så innmari ømme bryst _ kan det ha en sammenheng med at gubben liker å taffse på de, at han muligens har provosert frem noe greier som lurer hjernen min - jeg-vet-jeg-fremstiller-meg-som-noe-snål...

fikk for ett par dager siden litt spor av blod på papiret etter tissing- og tisser ofte. men jeg tror kanskje det kan komme av at jeg brygger på en UVI ?

Enten er jeg hypokonder. eller så er jeg rett og slett gravid med nr3.

Får jeg lov til å være her til jeg skal teste meg ? eller jeg evt får mensen min ?

_ jeg skal være snill og grei og ganske stille frem til da _ :smiley-ashamed008

Hei.
Aner ikke om jeg har lov å skrive her, eller om jeg får lov til å være her en gang.:) ?

Jeg er helt ny på dette med babyverden. Har to barn fra før av. og tenkte det skulle holde. men nå i det siste har jeg virkelig antydninger til en ny graviditet.. Har ømme bryst. tisser ofte. og har bare en følelse av dette.

Men er for tidlig å teste. og vil egentlig ikke si noe til noen. men kjenner det er litt vanskelig å være helt alene om dette. så tenkte å prøve meg i dette juni2014 forumet som da evt blir en realitet for meg hvis jeg er gravid .

hvis jeg er gravid er 3+5 i dag. har veldig lyst til å teste. men tviler på at det er noe hensikt før på fredag/lørdag.

så.. har jeg lov å være her? eller bør jeg finne ett annet forum ? :)
Du er velkommen til å vente sammen med oss :-) Lykke til!

Appen <3

Alle damene her er kjempegreie, så tror nok du fint kan komme inn her til du har testet å fått svar. Jeg har vert rundt her i flere dager nå. Men tok mine svake positive tester i går kveld å i dag :) Ingen som har jaget meg bort iallefall :P

Gratulerer så mye! :)

Gratulerer så mye! :D

Gratulerer så masse, og velkommen til oss! :D

Tusen takk alle sammen. Skrekkblanda fryd er inn i bildet her. ikke var dette særlig planlag, ;)

men. vi får ta en dag av gangen og rett og slett ta ett problem av gangen og finne ei løsning på det

* jeg trodde jeg var ferdig med barn, så jeg har solgt/gitt bort ALT av baby utstyr og klær. det eneste jeg har igjen er klær som tuppene bruker nå. så alt fra str 98 og oppover er det vi har. hummre... *
seinest for 4 dager siden så for spisestolen, og barnesenga...

Back
Topp