Ny OUL :D

Thessaniya

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Ettersom baby lå så sammenkrøllet sist gang var vi på ny UL idag for å sjekke att rygg og nakke var som det skulle :) alt sto fortsatt rett til og baby vokser som den skal.
Vi spurte også om kjønnet så hun sjekket nøye etter, og etter hun "hmm"'et og vridd på sensoren (?) flere ganger sa hun "æ tror det blir kjole" :D Hun sa etterpå at hun ikke var helt sikker, men at det mest sannsynlig ser ut som to kjønnslepper og ikke noen pung med tiss ;) hun sjekket tre ganger og, så mulig vi ska stole på det. Selv om magefølelsen min i det siste har tenkt gutt :P
Fikk ny UL (tilvekstkontroll) i uke 31-32 pga at jeg har struma, DET kom som en positiv overraskelse :D

"Lillesøster"
ImageUploadedByBV Forum1465543720.917961.jpg

Så bra at alt så fint ut! Og gratulerer med jente! Jeg var også helt sikker på at jeg kom til å få gutt siden det er så mange av dem på samboerns side, men neida :p og så stas med ny ultralyd seinere da!

Så bra at den lå litt mer tilgjengelig denne gangen;) vanskelig det der med jenter siden det alltids er en sjans for at det blir feil. Men du får sikkert orntlig bekreftelse neste ultralyd :)

Så bra at den lå litt mer tilgjengelig denne gangen;) vanskelig det der med jenter siden det alltids er en sjans for at det blir feil. Men du får sikkert orntlig bekreftelse neste ultralyd :)
Jeg håper på det :) vi er no litt innstilt på jente nå da (sikkert dumt å bli det) men må vi endre til gutt etterpå så fikser vi det og :) skal uansett ikke kjøpe noe klær enda :)

Godt dere har fått sjekket det de ikke kunne se så godt sist og spennende med mulig lillesøster ❤

Så bra at alt så fint ut! Og gratulerer med jente! Jeg var også helt sikker på at jeg kom til å få gutt siden det er så mange av dem på samboerns side, men neida :p og så stas med ny ultralyd seinere da!
Vi har en gutt fra før og nesten alle på min side av familien får gutter (synes jeg, men det er nok ikke sånn)
Og jeg føler meg liksom som en guttemamma, så jeg forventet bare at hun skulle si at det ble en lillebror :P ble litt sjokkert når det va en ente ja! :D

Vi har en gutt fra før og nesten alle på min side av familien får gutter (synes jeg, men det er nok ikke sånn)
Og jeg føler meg liksom som en guttemamma, så jeg forventet bare at hun skulle si at det ble en lillebror :P ble litt sjokkert når det va en ente ja! :D
Vi har motsatt. Alle utenom et tantebarn på mamma sin side er jente. Også er vi i tillegg hele fire generasjoner med førstefødte jenter :p så forventet jente, men hadde ikke blitt lei meg om det var gutt. Holder tradisjonen ved like da :p

Jeg føler meg også som guttemamma og var overrasket over at det er to jenter i magen. Gratulerer med flott overstått UL! :)

Jeg ble også veldig overrasket over at vi venter jente siden vi har to gutter fra før og var sikker på at det er guttemamma jeg skulle være :)

Jeg føler meg også som guttemamma og var overrasket over at det er to jenter i magen. Gratulerer med flott overstått UL! :)
Jeg ble også veldig overrasket over at vi venter jente siden vi har to gutter fra før og var sikker på at det er guttemamma jeg skulle være :)
Godt å høre at det er fler som trodde en ting og fikk en annen :P
Det føltes nesten som et nederlag på tur hjem fra UL i går :o
Jeg var ikke skuffet over jente nei :) (de første månedene hadde jeg en liten forhåpning om at det skulle bli jente så jeg fikk kjøpe kjoler) men mer på det at min morsfølelse var feil... At jeg ikke kjente mitt eget barn på en måte. Hehe, bra start å føle seg som en dårlig mamma allerede halvveis inn i svangerskapet liksom! :P
Men det går bedre nå da, og jeg gleder meg til å møta jenta vår ❤️

Back
Topp