Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg begynner med ny runde etter et avbryt forsøk. Sannsynligvis skjer det ting i uke 8! Jeg gleder meg som bare detEr det noen andre som også begynner med en ny runde?
Gratulerer med ny oppstart det blir spennende glede meg til å se hvordan går med deg fremover er selv under forsøk, mitt aller første. Uttak idag og forhåpentligvis innsett på søndag om alt går bra masse lykke til fremover og håpe du kommer hele veien til ruger
Tusen takk!Jeg håper virkelig at jeg kan komme hele veien denne gangen til jeg ruger!Det var skikkelig skuffende forrige gang når jeg ble overstimulert men tiden kurerer alt altså.Nå kjenner jeg alt ligger til rette for det.Krysser fingrene for oss alle!
Takk i like måte Chuma!Det var veldig koselig å treffe deg også!Jeg er veldig glad på dine vegne at du klarte å bli gravid på egen hånd!Det er helt fantastisk!Håper at det går kjempebra med deg!Klem