Oppropsliste: Vi Som Prøver 10.01.19

Velkommen som prøver her på "før svangerskapet" på babyverden :D

Hvis du vil stå på listen her så skriv "Hei, jeg er prøver" eller tilsvarende i denne tråden, så fører jeg deg inn på listen. Når du blir gravid, flytter over på terminforumet og flytter ut av "før svangerskapet", så si ifra i denne tråden, så tar jeg deg av listen! Hvis noen har glemt å si ifra at de har flyttet ut (skrevet seg opp på terminliste) må gjerne dere andre gi meg et tips, så listen er mest mulig riktig til enhver tid :)


Husk også å si ifra i denne tråden om du har endret nicknavn. Skriv et innlegg "jeg har skiftet navn, gammelt nick er ____" Da kan jeg stryke det gamle og føre deg opp med nytt isteden.
Oppskrift på hvordan du skifter nick finner du her.
Det er diverse tegn man ikke kan ha i kallenavnet/nicket, sjekk ut hvilke det gjelder i denne tråden her.

Du må ha et nicknavn for at jeg kan føre deg opp på listen, så om du er ny her på BV og har fått tildelt automatisk brukernavn, må du lage ditt eget selv før du sier "hei" i denne tråden :)

Jeg legger til nye og fjerner gravide fortløpende, så om du er på app må du oppdatere mens du er inne på første siden i denne tråden for å få med deg endringer i listen siden forrige gang du tittet på oversikten.

For at oversikten til enhver tid skal være oppdatert, lages listen helt nytt tre ganger i året! Det er både i tilfelle noen har glemt å si ifra at de har blitt gravide eller om de har sluttet å være aktive på BV. Det betyr at vi starter med ny tråd med nytt opprop hvor du må si "hei" på nytt dersom du fortsatt er prøver.
Nye opprop skjer omtrent: 1. januar, 1. mai og 1. september.

De som skal eller har tilgang til skjult, må også stå på oppropslisten.

JEG GJØR DET SLIK AT HVIS JEG TRYKKER LIKER PÅ DIN KOMMENTAR SÅ ER DU MED/TATT VEKK FRA LISTEN! Så slipper dere å oppdatere til enhver tid for å sjekke om du står på listen eller er tatt vekk!


:Heartred VI SOM PRØVER:Heartred



A

Alltidsmilende

B

Beccaa
Bokelsker


C



D

dorothy91


E



F

Fnøst
FruO93
FrøkenFryd81


G



H

Heffa89
HM89

I



J



K

Kalaya00
Katitzi
Kattedama!
Knitmom
krissy136
Kvale


L

LittleWonders
lusemus 41
Lysistrata


M

Majamor
Mammatiltogutter987
MiniMe80
Minipie


N



O

Orchidaceae

P, Q

Paikaka
Peepsi


R

RainbowDash


S

Sprudlende_sokker
Stjernestrikk
Surrehuet


T

Turkistliv


U



V , W



X, Y, Z



Æ, Ø, Å

Ønskedrømmen2019

Tegn og tall

~Ønskebarn2017
Vi prøver på nr 3 <3
 
Back
Topp