Ny oppdatering om Sicily:)

ORIGINAL: happybaby

Stakkar, blir lange dager for ho dette.
Håper det blir litt fortgang for ho snart[;)]

sign :)

Skal si det tar tid ja, stakkars... Håper de får fortgang i sakene da og at hun slipper ks[:)]

ORIGINAL: **spire_nr2**

Skal si det tar tid ja, stakkars... Håper de får fortgang i sakene da og at hun slipper ks[:)]

Ja, vi får håpe det:)

merker det ikkje e den måten eg vil føde på.. men man kan jo ikkje velge sjøl heller..

lykke til sicily, og håper du slipper ks[:)]

sign

lykke til!
sender over litt fødestøv til deg!!
håper du slipper KS!

sign

huff, er rart det skal være så forskjell på folk hvordan en fødsel blir ...[&:] merker jeg har litt vondt av henne nå, men satser på at det tar seg opp når de tar vannet da... [;)]

*good luck sicily*

Det tar seg nok opp når de får tatt vannet[:D]
Satser på det.. [:)]

lykke til sicily:)

lykke til!

Lykke til Sicily-vet at KS er noe av det siste du har lyst til..så håper du slipper [:)]

Masse lykke til!!!

lykke til!!

Mulig jeg er litt blond nå, men er noe jeg ikke skjønner. Om vannet til Siciliy gikk for 3 dager siden, hvorfor lar de henne fortsatt ligge i fødsel nå da? De snakket jo også om at de skulle ta vannet hennes i går eller i dag, har det ikke gått alikevel da? Eller er det bare litt av det som har gått? Og om bare litt av det har gått, måtte de sette i gang fødselen alikevel da pga infeksjonsfare? [8|]

Nå har jeg lurt så lenge at jeg bare måtte spørre. [:D]

ORIGINAL: cactus_jenten

Mulig jeg er litt blond nå, men er noe jeg ikke skjønner. Om vannet til Siciliy gikk for 3 dager siden, hvorfor lar de henne fortsatt ligge i fødsel nå da? De snakket jo også om at de skulle ta vannet hennes i går eller i dag, har det ikke gått alikevel da? Eller er det bare litt av det som har gått? Og om bare litt av det har gått, måtte de sette i gang fødselen alikevel da pga infeksjonsfare? [8|]

Nå har jeg lurt så lenge at jeg bare måtte spørre. [:D]

Vannet begynte å lekke litt og litt.
Etter det jeg har skjønt, så er hun satt på antibiotika mot infeksjonsfare..

Stakkars, dette dro jo veldig ut i tid[&o] Sikkert slitsomt for henne, håper lillegutten kommer ikveld[:)]

Back
Topp