Ny oppdatering om mitt

Angell18_

Flørter med forumet
Ble lei av den legen på legekontoret her, så jeg bestillte time på sykehuset. Som jeg hadde time til i dag.I

går fikk jeg en ny blødning. :( Da jeg merka det var det rødt frisk blo i truse inlegget, men etter å ha bytta det var det bare brunt så kåm, ikke så veldig mye, har holdt med truseinlegg..

Men  så timen på sykehuset i dag..

Dem finner ikke ut noe før neste uke :s  På Ul (innvendig) fikk man se en svart runding ned noe hvitt, men ikke mer en det. Så jeg fikk tatt en ny HCG av blodet, og må kåmme tilbake både til ny HCG og UL neste uke:(

Så man får bare vente å se hva den neste HCGen min sier. Om det er noe inni meg eller ikke..

Å i samme slengen snakka ho om missed abort, eller hva det het:S Så man må smøre seg med enda mer tolmodighet, å vente en uke til.

Snakk om å få en fin start på svangerskapet :S

Da er vi i samme båt!! Har vært og tatt innvendig ul igår og får svar på ny hcg imarra. Og så er det vel inn igjen til ul for å sjekke om det er ok eller ikke... Føler jeg går rundt i ei lita boble, og vet absolutt ingenting!! :( Skikkelig frustrerendes!! :(

Hvorfor får jeg ikke fram svarene dere skriv?

Dæ e så kipt :( Vil jo vite om det er noe der eller ikke :(

Hadde time til legen i dag, men avbeillst den side jeg var på sykehuset i går.

Men fikk mld av legen i mårrest at han ville ha meg inn til time uansett i dag..

Spennende :)

Back
Topp