Ny oppdatering fra meg...

Groer

Gift med forumet
Nå skjønner jeg ingenting...
Jeg har jo vært å tatt blodprøver for å måle HCG. Tok på torsdag forrige uke, og da var den på 7200, og ny nå på mandag og da var den på 15000... Men på mandag fikk jeg negativ cb+ test... Blodprosenten var også høyere, men vet ikke om det har noe å si?
Hva skjer???
Jeg blør jo ganske mye nå, og det har kommet litt klumper (Sorry detaljer).
Hjelp

Huff,:Heartpink kan ikke hjelpe deg så mye jeg, men hva sier legen? eller sykehuset? kan du få ultralyd feks? :)

Så rart! er det et håp for deg likevel nå..? :-)

Må jo ha vært noe galt med testen?
Dette må vel være god grunn for henvisning til UL :)

Aner ikke...
Bestilt time til privat ul, men var ikke ledig time før mandag...
Prata kun med sekretæren, og hun kunne ikke noe om sånt:bored:
Veldig forvirra nå...

Kanskje det kan ha vært to, og du mistet den ene? Håper du får gode nyheter :)

Oj, skjønner godt du er forvirret. Synd du ikke fikk ul før mandag:(
Må tiden gå fort til mandag. Lykke til :Heartred

Nå skjønner jeg ingenting...
Jeg har jo vært å tatt blodprøver for å måle HCG. Tok på torsdag forrige uke, og da var den på 7200, og ny nå på mandag og da var den på 15000... Men på mandag fikk jeg negativ cb+ test... Blodprosenten var også høyere, men vet ikke om det har noe å si?
Hva skjer???
Jeg blør jo ganske mye nå, og det har kommet litt klumper (Sorry detaljer).
Hjelp

Du er mest sannsynlig for langt på vei til å kunne bruke urintester som hjelpemiddel. De går over til å bli negative når det er for mye hcg i urinen. En blodprøve lyver ikke ;)

Du er mest sannsynlig for langt på vei til å kunne bruke urintester som hjelpemiddel. De går over til å bli negative når det er for mye hcg i urinen. En blodprøve lyver ikke ;)

Jeg hadde HCG på 76 000 og positiv test på mandag

Du har ikke blitt gravid på ny da? 15 000 er jo veldig lavt ift hvor langt du skulle vært på vei nå, er det ikke?

Jeg hadde HCG på 76 000 og positiv test på mandag

Du har ikke blitt gravid på ny da? 15 000 er jo veldig lavt ift hvor langt du skulle vært på vei nå, er det ikke?

Aner ikke. Nei, kan ikke ha blitt gravid på ny:) Regner med at det er en sa, men fikk bare så sjokk når HCG hadde steget, var 100% på å få beskjed om at den hadde sunket. Så ble bare så forvirret.

Var det samme mandag du fikk svar på hcg og cleablue+? jeg hadde to clearblue digital til overs, og tok den ene på kvelden en dag, og holdt på å dø for da var den gått ned til 1-2 uker. Men dagen etter var den oppe på 3+ igjen.

Aner ikke. Nei, kan ikke ha blitt gravid på ny:) Regner med at det er en sa, men fikk bare så sjokk når HCG hadde steget, var 100% på å få beskjed om at den hadde sunket. Så ble bare så forvirret.
Skjønner du er forvirret.
Hvor langt på vei var du da du tok blodprøven?

Prøv å glem den urintesten. Det er blodprøvene som er fasiten. Litt variabelt med de testene og de kan som det blir sagt bli falske negative når man får for mye hcg også.

Back
Topp