Ny oppdatering etter vekstkontroll i dag (det blir planlagt keisersnitt om 2 uker).

Tvillinger i mai 2017

Blir kjent med forumet
Er i uke 35 +3 i dag og det har blitt besluttet av overlege i dag etter kontroll av vekst og svangerskapsdiabetes + at jeg tidligere har blitt konisert, + at jeg har en tidligere dødfødsel bak meg, at det blir planlagt ks om 2 uker:) Er så glad for beslutningen og at lillegutt kommer snart ut. Han ble vekstestimert til å være 3420 gram i dag. Jeg skal være overlykkelig når dette er overstått og alt er bare velstand:)

Å så deilig. Gratulerer med ny termin da. Og ny mål dato. :-)

Så bra! Og så spennende!! :D :D Stor gutt da, som allerede nesten er 3,5 kg :) Gleder meg sånn til det er min tur :D

Åååhhh sååå spennanes ;)
Tenk bærre 2 uke igjen så har du prinsen i arman dine ;)

Så deilig for deg å ha en dato! Tenk, snart sitter du der med verdens nydeligste i armene dine ;)

Så spennende. Det er rart og fint på en gang å ha en dato å forholde seg til. Jeg skal inn til vurdering om keisersnitt om en uke og er veldig spendt på hva utfallet blir.

Så spennende! 2uker går fort, føler du deg klar? :)
Krysser fingrene for at det går mest mulig smertefritt for dere ;) godt de kan vente til du kommer over prematur-grensa :)

Så bra:-) gratulerer, og masse lykke til:-)

Back
Topp