NY *OPDATERING* Uttaket ble...

Leverihåpet

Gift med forumet
Etter et smertefult uttak er jeg nå kommet meg på hotell rommet hvor vi skal være til innsetting lørdag.
Fikk ut hele 8egg, og er strålende fornøyd med resultatet[:D][:D][:D].
Etter stikkene ble det litt blødninger, men det kommer seg nok etter hvert. Fikk beskjed om å spise paracet resten av dagen til smertene er helt borte.

Ellers er jeg kjempe spendt på hvordan befruktningen blir i morgen, og hvor mange som blir befruktet selvsagt[:)].
Nå skal vi bare slappe av og se tv fra hotell sengen. Er enda susete etter all smertestillende fra Riksen.

Starten ble litt start vansker for min mann som da ikke klarte å sprute i glasse sitt ved første forsøk. Men etter andre forsøk så klarte han det[:D]. Stakkar... Så det resulterte å tømme eggposene alene, men det gikk så fint atte[:)].
Fikk til og med bilde av noen eggposer så på bilde ligger gull egget mitt.
Mitt første UL bilde.. Nydelig[:D][:)]
Ellers var riksen veldig behjelpelig...
----------------------------------------------------------------------------
I dag er det fredag og jeg har snakket med Ivf-laben[:)].
Jeg hadde til nå 4 av 8 befruktede egg, og innsettingen skal skje  i morgen lørdag kl 10:45[:D][:D][:D]
Så i morgen får jeg vite om det blir noe fyse forsøk også... Spennede dette her altså...
----------------------------------------------------------------------------

I dag var det innsetting og spenningen var på TOPP![:D][:D][:D]
Da vi kom der var det alt andre par som ventet på tur... Spendte...
Ble ropt opp og fikk kledd av meg... De hadde 2egg som de ville sette inn, men det ble ingen frys denne gangen heller....
Men nå er jeg RUNGER av 2 GULLEGG... Er kjempe fornøyd likevel...

Da er jeg Ruger på 2 gullegg og nå håper jeg inderlig de er der i 9mnd...

Så bra antall egg da! [:D] Stakkars mennene våre, er ikke alltid lett å gjøre sånt på kommando

Blir spennende med en oppdatering imorgen om befruktningen, håper på noen fryseegg også [:)]

ORIGINAL: Alvilde_86

Så bra antall egg da! [:D] Stakkars mennen våre, er ikke alltid lett å gjøre sånt på kommando

Blir spennende med en oppdatering imorgen om befruktningen, håper på noen fryseegg også [:)]

Sign, og håper egget på UL blir til en herlig spire som vokser og gror inni deg[:)]

8 egg er bra. Da får du slappe av i dag.
Blir spennende å høre resultatet i morgen.
Krysser fingrene for et gull egg inn og noen på frys.

Uff, stakkars mann din. Bra det ordnet seg.

Lykketil med innsettingen på lørdag[:D]

Snart er du ruger[:D]

Så bra[:D] blir spennde å høre hvor mange som ble befruktet i morra[;)]

Men var det veldig vondt?? blir så dårlig når jeg leser det[&o] noen spess grunn til at det var pain??

God bedring [:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Så flott med 8 egg![:D][:D]
Masse lykke til i morgen og lørdag! Håper du får ett gullegg og noen på frys[:D]

signerer[:)]

Så bra resultat da[:)]!!
Lykke til i dag...Håper du har fått mange befruktede egg[:D][:D]!!
Og masse lykke til i morgen[:)]

ORIGINAL: Fomle

Så flott!! Masse lykke til med befruktningen!!

Spurte du om å få bilde, eller gav de deg det? har lest om flere som har fått det, men jeg har aldri turt å spørre...

Jeg var i lykkens rus før de startet stikkingen så ergo da tok jeg motet til meg å spurte. Men da spurte de hva jeg ville ha bilde av? Jeg sa vet ikke, men så ordnet de bilde av 2 eggposer. Så da satser jeg på gullegget er inni der[:)][:)][:)].
Bare å spørre..
Enten får du ett ja eller så ett nei.. Ikke verre[:)][:)]

ORIGINAL: **Tusen Nick 87**

Men var det veldig vondt?? blir så dårlig når jeg leser det[&o] noen spess grunn til at det var pain??

Jeg syns noen stikk var vonde andre kjente jeg ikke, men eggposene mine var store så da kjente jeg de.
Smertene etter uttaket er vel individuellt... Jeg er ganske følsom nedentil så kanskje derfor jeg hadde det slik jeg hadde...
Men vil ikke si du skal grue deg. Første ivf så var det stikkene jeg kjente og etter på ingenting... Bare litt ømm når jeg skulle sitte og litt "stølhet" samme dagen uttake hadde vært.

I dag er det fredag og er mye bedre enn jeg var i går på uttaks dagen...
Skal trøste deg med det at det minner litt om tr smerter... Så dette klarer du også[:)][:)]

Har troen på deg kjære[:)]

ORIGINAL: IVFProver84

ORIGINAL: **Tusen Nick 87**

Jeg syns noen stikk var vonde andre kjente jeg ikke, men eggposene mine var store så da kjente jeg de.
Smertene etter uttaket er vel individuellt... Jeg er ganske følsom nedentil så kanskje derfor jeg hadde det slik jeg hadde...
Men vil ikke si du skal grue deg. Første ivf så var det stikkene jeg kjente og etter på ingenting... Bare litt ømm når jeg skulle sitte og litt "stølhet" samme dagen uttake hadde vært.

I dag er det fredag og er mye bedre enn jeg var i går på uttaks dagen...
Skal trøste deg med det at det minner litt om tr smerter... Så dette klarer du også[:)][:)]

Har troen på deg kjære[:)]

[8D] Godt å høre [:D]
Hehe.. man blir litt sånn lettskremt når man ikke helt vet hva man går til[&:]
Men det går nok bra vettu..
Merkelig med det for man tåler somregel mye smerter når de kommer uten at man vet om det men når man vet at noe KAN gjør vondt så blir man livredd[:D]

Lykke til med insett og rugingen[:D]
Godt å høre du e bedre nå[;)]

Siden er nå Oppdatert[:)]. Se øverst

Så flott med fire befrugtede egg! Lykke til med innsetting i morgen! Tenk da er du ruger - på gullegget!!! [:)]

ORIGINAL: ElinR

ååå så bra med 4 av 8 befrukta da, ganske vanlig at d er ca halvparten[:)] hos meg kunne de bruke 6 av 12 egg[:)]

så jeg fikk 5 på frys 

krysser for at du får et par i frysen[;)]

Åh heldig du var..
Håper det er 3 på frys og ett gullegg i magen min... Hadde vært såååå kjekt om det gikk...

Gratulerer med flott uttak og 4 befruktede egg[:D] Håper du blir ruger på gullegget i morgen og at du får egg på frys til søsken senere[:D]

ORIGINAL: Ivara

Supert antall! Ta vare på deg selv og god bedring. Håper på god befruktning [:)]

[:D][:D]

ORIGINAL: Nesing

Flott resultat så langt! Håper du både får satt inn gullegget samt kanskje får et par på frys. Uansett lykke til med innsett i morgen! [:D][:D]

Signerer.

Lykke til i morgen:) går nok veien skal du se[;)]

Håpar det gjekk bra på innsett i dag! Masse lykke til framover! [:)]

Back
Topp