Leverihåpet
Gift med forumet
Etter et smertefult uttak er jeg nå kommet meg på hotell rommet hvor vi skal være til innsetting lørdag.
Fikk ut hele 8egg, og er strålende fornøyd med resultatet[:D][:D][:D].
Etter stikkene ble det litt blødninger, men det kommer seg nok etter hvert. Fikk beskjed om å spise paracet resten av dagen til smertene er helt borte.
Ellers er jeg kjempe spendt på hvordan befruktningen blir i morgen, og hvor mange som blir befruktet selvsagt[:)].
Nå skal vi bare slappe av og se tv fra hotell sengen. Er enda susete etter all smertestillende fra Riksen.
Starten ble litt start vansker for min mann som da ikke klarte å sprute i glasse sitt ved første forsøk. Men etter andre forsøk så klarte han det[:D]. Stakkar... Så det resulterte å tømme eggposene alene, men det gikk så fint atte[:)].
Fikk til og med bilde av noen eggposer så på bilde ligger gull egget mitt.
Mitt første UL bilde.. Nydelig[:D][:)]
Ellers var riksen veldig behjelpelig...
----------------------------------------------------------------------------
I dag er det fredag og jeg har snakket med Ivf-laben[:)].
Jeg hadde til nå 4 av 8 befruktede egg, og innsettingen skal skje i morgen lørdag kl 10:45[:D][:D][:D]
Så i morgen får jeg vite om det blir noe fyse forsøk også... Spennede dette her altså...
I dag var det innsetting og spenningen var på TOPP![:D][:D][:D]
Da vi kom der var det alt andre par som ventet på tur... Spendte...
Ble ropt opp og fikk kledd av meg... De hadde 2egg som de ville sette inn, men det ble ingen frys denne gangen heller....
Men nå er jeg RUNGER av 2 GULLEGG

... Er kjempe fornøyd likevel...
Da er jeg Ruger på 2 gullegg og nå håper jeg inderlig de er der i 9mnd...

Fikk ut hele 8egg, og er strålende fornøyd med resultatet[:D][:D][:D].
Etter stikkene ble det litt blødninger, men det kommer seg nok etter hvert. Fikk beskjed om å spise paracet resten av dagen til smertene er helt borte.
Ellers er jeg kjempe spendt på hvordan befruktningen blir i morgen, og hvor mange som blir befruktet selvsagt[:)].
Nå skal vi bare slappe av og se tv fra hotell sengen. Er enda susete etter all smertestillende fra Riksen.
Starten ble litt start vansker for min mann som da ikke klarte å sprute i glasse sitt ved første forsøk. Men etter andre forsøk så klarte han det[:D]. Stakkar... Så det resulterte å tømme eggposene alene, men det gikk så fint atte[:)].
Fikk til og med bilde av noen eggposer så på bilde ligger gull egget mitt.
Mitt første UL bilde.. Nydelig[:D][:)]
Ellers var riksen veldig behjelpelig...
I dag er det fredag og jeg har snakket med Ivf-laben[:)].
Jeg hadde til nå 4 av 8 befruktede egg, og innsettingen skal skje i morgen lørdag kl 10:45[:D][:D][:D]
Så i morgen får jeg vite om det blir noe fyse forsøk også... Spennede dette her altså...
I dag var det innsetting og spenningen var på TOPP![:D][:D][:D]
Da vi kom der var det alt andre par som ventet på tur... Spendte...
Ble ropt opp og fikk kledd av meg... De hadde 2egg som de ville sette inn, men det ble ingen frys denne gangen heller....
Men nå er jeg RUNGER av 2 GULLEGG

... Er kjempe fornøyd likevel...Da er jeg Ruger på 2 gullegg og nå håper jeg inderlig de er der i 9mnd...