Ny om vestfold

jente k

Elsker forumet
Skal vi si at vi ta det tirsdag den 15.02 kl 12 siden det er flest som har stemt da.

Så tar vi en avstemning på hvor vi skal ha det. Så kan flertallet bestemme. [:D][:D]

fint om de som stemmer kan dytte litt også [:D][:D][:D]

Kan plutselig ikke den dagen allikevel [&:] Jeg var ei av de som stemte på den dagen..

Får bli med neste gang jeg da...

Kan plutselig ikke den dagen allikevel Jeg var ei av de som stemte på den dagen..

Får bli med neste gang jeg da...

Så kjedelig. håper du kan neste gang da.

dytt:) jeg vil og være med, kan den  dagen og :)

dytt:) jeg vil og være med, kan den dagen og :)

så koselig. [:D][:D][:D]

Jeg blir med.. samme for meg hvor det er... Jeg er mobil [:)]

dytt:) jeg vil og være med, kan den dagen og :)

så koselig. [:D][:D][:D]

Den dagen er jeg inne å opererer. Endelig skal jeg få skikk på disse komplikasjonene etter fødselen. men kos dere :-)

Den dagen er jeg inne å opererer. Endelig skal jeg få skikk på disse komplikasjonene etter fødselen. men kos dere :-)

Så godt a du skal får skikk på komplikasjonene. Men kjempe kjedelig at du ikke kan være med.

Det er flest stemmer på elinsussan så da tar vi det der. Hvis det fortsatt passer for det elinsussan???
Så kan vi vel skrive opp hva vi tar med slik som sist?? Tar du over nå elinsussan siden det er hos deg?????[:D][:D][:D][:D] Og må ha vei beskrivelse.

ORIGINAL: jente k

Det er flest stemmer på elinsussan så da tar vi det der. Hvis det fortsatt passer for det elinsussan???
Så kan vi vel skrive opp hva vi tar med slik som sist?? Tar du over nå elinsussan siden det er hos deg?????[:D][:D][:D][:D] Og må ha vei beskrivelse.
a det passer fint skriver fra mobilen nå , send pm så sender jeg telefon nr og adresse det blir koselig med treff

så fint har sendt deg pm. [:D]

Back
Topp