Ny om vestfold reff

jente k

Elsker forumet
Skal vi si at vi tar det Tirsdag den 15.02 kl 12 siden det er flest som stemte den dagen.

Nå stemmer vi på hvor vi skal ha det

DET HØRES BRA UT

Så bra [:D][:D][:D]

dytter

Jeg kommer aaaldri til å greie å rote meg fram til noen som ikke bor i sf, så jeg blenødt til  å stemme hos deg, jente k :)

Var ikke med forrige gang, men vil gjerne være med jeg også.....

Jeg kommer aaaldri til å greie å rote meg fram til noen som ikke bor i sf, så jeg blenødt til å stemme hos deg, jente k :)

Ser ut som om det blir hos elinsussann. Du kan jo kjøre bak meg. Så finner vi nok veien sammen

Så koselig. Gleder oss til å treffe dere. [:D]

ORIGINAL: jente k

Jeg kommer aaaldri til å greie å rote meg fram til noen som ikke bor i sf, så jeg blenødt til å stemme hos deg, jente k :)

Ser ut som om det blir hos elinsussan. Du kan jo kjøre bak meg. Så finner vi nok veien sammen

Jeg vil og kjøre bak deg[8|] aner så vidt hvor Tønsberg er...

ORIGINAL: jente k

quote:

Ser ut som om det blir hos elinsussan. Du kan jo kjøre bak meg. Så finner vi nok veien sammen

Jeg vil og kjøre bak deg aner så vidt hvor Tønsberg er... [/quote

Selvfølgelig får du lov til det. Vi kan jo bare møtes på Obs og kjøre sammen derfra???

Det er flest stemmer på elinsussan så da tar vi det der. Hvis det fortsatt passer for det elinsussan???
Så kan vi vel skrive opp hva vi tar med slik som sist?? Tar du over nå elinsussan siden det er hos deg????? Og må ha vei beskrivelse.

Dytt Vi blir gjerne med :)

så koselig

Ja det kan jeg gjøre , det blir koselig send en pm så sender jeg telefonnr og adresse skriver fra mobilen nå kommer tilbake nor jeg kommer hjem

Ja det kan jeg gjøre , det blir koselig send en pm så sender jeg telefonnr og adresse skriver fra mobilen nå kommer tilbake nor jeg kommer hjem

Så bra. gleder oss til treff.

så bra
ORIGINAL: Girl85

vi blir kanskje med oxo[:D]

flott
ORIGINAL: HormonAnn

tar det igjen neste gang,jeg er på sykehuset den dagen

Back
Topp