Ny og uvitende:)

Gabriela

Forumet er livet
Hei alle sammen:) Er helt ny her og er i dag 12+2 uker gravid:)
Er ikke 100% overbevist enda om at det er en herlig baby inni meg som snart skal komme ut:)
vil gjerne få råd og tips med andre likesinnede, og hvordan i all verden får dere sånne fine kalendere?
hilsen meg:)

hei hei velkommen, så fint navn forresten!! var ikke helt overbevist jeg heller , kan vell ikke bli det før vi har vært på ultralyd eller hørt hjerteslag, men går litt rundt i barnebutikkene å "småshopper" litt og drømmer litt prøver ikke å tenke på det for skal ikke til jordmor før 16september.men legen har vell kjent på livmoren? og den har vokst seg stor ,dvs en liten skjønn bebi i magen

gratulere og velkommen hit! [:D] du blir nok overbevist snart! [;)][:D]  ang tickerene våre,så er det bare å trykke på en som du har lyst på også følger du bare bruksanvisningen! [:)] husk på å kopiere den med url på og så lime den inn på din side! [:)] håper du forstår! hihi sikkert noen som kan forklare det bedre! [:D]

testing testing:) har jeg fått til babykalender?

blablabla

gfgfmytjm

hgfhjthjtr

yes.. e fikk d til! no va d like før e erklærte me som hjernedød!!!

Velkommen, Gabriela- kjempesøt ticker du fikk laget deg, den utgaven har jeg ikke sett før!

ORIGINAL: Gabriela

yes.. e fikk d til! no va d like før e erklærte me hjernedød!!!

Ikke for å pirke, men tickeren din ligger ikke i signaturen [:)]
Hvis du går på "Min Profil" og legger inn URL koden til tickeren din i signaturen, så vil den vise.
Sikkert samme plass hvor du har skrevet H. Gabriella.

åhhh... e d derfor e må skrive den inn hver gang???!!! Hehe:) Tuusen takk skal du ha!! ble nesten et irritasjonsmoment hele greia jo!! ugh:)

heia:) tusen takk for at du hjalp meg, hehe.. pirket ikke i d hele tatt!!!! bare kjekt at folk vil hjelpe;)
gleder du deg til du har rundet 12 uker, snart?
Hilsen meg:)

hei heather:) tusen takk for det.. så at når du skulle finne ut hva slags ticker du kunne velge så var der forskjellige farger og sånn:) rosa, blå, rainbows og flower (som jeg valgte) nusselige:) 13 uker på vei i dag!! koselig:)

woups dobbel post hehe [:D]

ORIGINAL: Gabriela

heia:) tusen takk for at du hjalp meg, hehe.. pirket ikke i d hele tatt!!!! bare kjekt at folk vil hjelpe;)
gleder du deg til du har rundet 12 uker, snart?
Hilsen meg:)

Bare hyggelig [:)] Stilig ticker du har! Digger teksten som står under hehe
Ja jeg gleder meg veldig til å runde tolv uker, men gleder/gruer meg veldig til senere i dag.
Da skal jeg på UL!! [:D]

kan jeg spørre deg om noe personlig, du behøver ikke svare... har lest mange steder om folk som drar på ultralydrundt disse ukene. vet du hvorfor? skyldes det usikkerhet med tanke på babyen eller noe?
jeg var hos legen for en mnd siden da vi fant d ut, og fikk time 6 uker senere til jordmor.. synes d var så leenge å vente, nå r d bare to uker til, men r jo redd for bebisen likevel:( 

Jeg velger å dra på UL fordi jeg er så innmari nysgjerrig på om fosteret lever der inne eller ei. Om det er en eller to, eller om det er sykdommer i bildet. Men hovedgrunnen er nok at jeg bare MÅ se den lille hehe [:D]

okey:) da er du/dere heldig:) her i ålesund får vi ikke tilbud om ultralyd før i uke 17/18:( vi må klare oss me lege eller jordmor så lenge:(

Back
Topp