Madoc Gift med forumet 21 Jan 2010 #1 Jepps! Da har jeg blitt venner med todos de bandidas, så da har jeg skiftet ut profilbilde[;)] menehh.... nå som vi er venner, kanskje jeg skal ta den som avetar???[8|] TULLAH!!! Takk for litt frædda på en kjip torsdag! love ya all!!!
Jepps! Da har jeg blitt venner med todos de bandidas, så da har jeg skiftet ut profilbilde[;)] menehh.... nå som vi er venner, kanskje jeg skal ta den som avetar???[8|] TULLAH!!! Takk for litt frædda på en kjip torsdag! love ya all!!!
~Heijdii~ Lever livet ! VIP 21 Jan 2010 #2 Jeg husker jeg fikk en slik dukke på Mcdonalds da jeg var liten! [:-][8D]
Madoc Gift med forumet 21 Jan 2010 #3 ORIGINAL: LilleLalle kjiping [8D] hehe jeg sitter jo fremdeles med filen da, så om de ikke er enig med meg i alt her inne, så slenger jeg den rett på igjen[8D]
ORIGINAL: LilleLalle kjiping [8D] hehe jeg sitter jo fremdeles med filen da, så om de ikke er enig med meg i alt her inne, så slenger jeg den rett på igjen[8D]
Madoc Gift med forumet 21 Jan 2010 #5 ORIGINAL: MissOddsteen hvem fil? Hva PM ? nakenbilder av los bandidos[:-]