Ny og ivrig prøver lurer

Okei :happy: jeg tenkte å prøve babyklister nå. Ikke prøvd det før.
Lykke til og håper det klaffer. Tror det er veldig individuelt om babyklister hjelper eller ikke. Hos noen er det kanskje det lille ekstra for at spiren skal sitte. Første gang jeg prøvde ananas fikk jeg positiv test, mistet spiren noen dager etter IKM men jeg fikk jo endelig oppleve å få positiv test og hvordan det føltes :D
 
Lykke til og håper det klaffer. Tror det er veldig individuelt om babyklister hjelper eller ikke. Hos noen er det kanskje det lille ekstra for at spiren skal sitte. Første gang jeg prøvde ananas fikk jeg positiv test, mistet spiren noen dager etter IKM men jeg fikk jo endelig oppleve å få positiv test og hvordan det føltes :D
Ja jeg føler det kommer til å være det lille ekstra :angelic: når spiste du ananas i syklusen?
Må ha det på lista mi og :angelic:

Håper du får en positiv test igjen nå :smiley-angelic001
 
Ja jeg føler det kommer til å være det lille ekstra :angelic: når spiste du ananas i syklusen?
Må ha det på lista mi og :angelic:

Håper du får en positiv test igjen nå :smiley-angelic001
Ananas skal spises fra 1-5dpo, ikke før og ikke etter. Man tar en hel ananas og deler den i fem skiver. Viktig å spise kjernen også fordi det stoffet (bromelain) som kan hjelpe på at spiren fester seg er konsentrert der.

Takk for det :)
 
Back
Topp