Ny og ensom!

helene86

Første møte med forumet
Hei! Jeg har akkurat oppdaget denne siden her jeg, visste ikke at så mange snakket sammen her!
Selv så har jeg ikke fått pratet ut om noe som helst med noen, er litt vanskelig når de ikke har vært igjennom det samme, og det blir tatt som klaging! Ihvertfall, så venter jeg en gutt (Noah) den 11. September, og jeg gleder meg kjempe mye, men begynner å få veldig dårlig tid med å få alt på plass til an kommer, og i tillegg skal jeg flytte til Oslo 14 - 20 dager før termin.. Men det blir bra, gleder meg til å endelig få se gutten min:) Godt å lese at andre har de samme tankene som jeg har innimellom, og var mye nyttig her inne:)

Helene:)

Hei velkommen [:)] Hvor bor du nå?

Takk for det:)
Akkurat nå bor jeg i Tønsberg, men er mulig jeg må flytte til Oslo om ikke lenge!
Så hyggelige mennesker her inne da:)

Hei og velkommen hit Helene! Tipper du får Noah på bursdagen min jeg (10. september) - i mellomtiden må du bare klage, gråte, rope, le og spøke med oss her inne - vi tåler en del!! [:D]

velkommen hit! vi har termin på samme dag vi to

velkommen hit!!!!!![:)][:)][:)][:)]
Hvis vi får en gutt, blir det også en Noah!!!!!!
Stor klem til deg

Jeg hiver meg på velkomstbølgen og sier VELKOMMEN til oss her på septemberforumet..!!
Her kan du spørre om hva du vil, og klage så masse du vil, og spøke så masse du vil!! [:D]
Det er derfor vi er her..
Håper du vil trives sammen med oss her inne.. [:D]

ORIGINAL: Almyrida24

Jeg hiver meg på velkomstbølgen og sier VELKOMMEN til oss her på septemberforumet..!!
Her kan du spørre om hva du vil, og klage så masse du vil, og spøke så masse du vil!! [:D]
Det er derfor vi er her..
Håper du vil trives sammen med oss her inne.. [:D]

signerer[:)]

Hei, og velkommen hit[:D] Har også termin 11 september, blir spennende å se når de kommer! Håper du vil trives her! (noe jeg er sikker på du vil gjøre for det er så mange trivelige folk her!)

Ja, her var det mange trivelige folk:) Desverre så har jeg ikke internett lenger, men benytter sjansen nå som jeg har tilgang! Jeg har prøvd å lese litt innpå her, om det er noen som ar skrevet noe om magesmerter, men finner ikke mitt tilfelle noe sted. Er det flere som er plaget med vondt i magen, slik på bare ett område? Vanskelig å forklare men.. Litt ekkelt for legen sier at han vet ikke hva det kommer av. Er jo ikke noe galt heldigvis, men er ubehagelig, kommmer liksom etter 30-40 min etter jeg har begynt å røre meg, f.eks gått meg en tur, eller på jobben, og da kjennes det ut som om jeg går og trykker på ett sår konstant på siden av magen.. trodde det kunne være babyen som lå og presset, men legen sa det kunne være bukveggsbrokk. men var visst ingen av delene, og har ikke hørt om noen andre heller, så prøver her! haha, føler meg jo så lat, bare daffer om dagen, man vil jo liksom ikke gå ut å gjøre noe når man vet hvor vondt man vil få etterpå!

Er det noen som kan vite hva dette er, eller kommer av?

Ellers ar jeg aldri vært friskere jeg, de første 25 ukene gikk som en drøm uten nesten en eneste plage:) Hva med dere der ute? Har alt gått smertefritt?

Velkommen hit, Helene!

Her er vi mange som lurer og grubler og tenker på ting, så du er i godt selskap! Ingen spørsmål er for dumme og ingen frustrasjoner for små....

Håper du vil trives her!

Klem, M

Velkommen skal du være! Det er aldri for sent å joine damene på babyverden! Og lykke til med flyttingen når den tid kommer!

Back
Topp