Ny monogramtråd.

ORIGINAL: Cre^tive

Har tenkt på det i mange år hvordan jeg skal få laget et monogram for oss, men aldri sjekket opp hvordan.. Og nå der jeg du lager så utrolig nydelige monogrammer her!!![:)][:D][:D][:D]

Kunne du prøvd deg på noen til meg og?? Liker det litt gammelromantisk, liker gull, sølv eller duse farger..[:)]

Hun er H og han er JK[:)] Hadde du kunne laget en med en liten diskret J inni også, navnet til mini?[:)]

Krysser fingrene!![:)][:)]

ORIGINAL: ~Re:Play~

Kan du lage en tribal lignende med KC og JO med en liten BL i midten under? [:)] Eller bare BL eller Bendik Leander i tribal [:)]

Tusen takk på forhånd. [:)] Vil bruke det til tattoo

ORIGINAL: *Mina min*

Så flotte da[;)]

Mulig å ønske seg en med LMI ?? Gjerne med hjerte i bakgrunnen[;)]

Sendte deg en pm tidligere i kveld.. Håper du fikk den [:)]

ORIGINAL: llunah

tusen takk for fine monogrammer!!!!

kunne du ha lagd en med bare lukas navn???gjerne noe mønster bak???

takk[:)]

ORIGINAL: pewsie

Sendte deg en pm tidligere i kveld.. Håper du fikk den [:)]

Ja, jeg har fått den, og skal ta den hvert øyeblikk. [;)]

Men... nå er det nok, folkens. Nå orker jeg rett og slett ikke mer.

Tar alle som står frem til hit i denne tråden + alle jeg har fått på PM fram til nå.

Nå har jeg hittil laget over 300 stykker, og begynner å gå litt lei, kan man si.

ORIGINAL: ~Blå Smurf~

Hei, kan du lage sånn som disse to under til meg, pluss og en svart uten mønster bak.
Men med S og P ? [:)]
Og en som den øverste med S og E ?

ORIGINAL: Traila

Men... nå er det nok, folkens. Nå orker jeg rett og slett ikke mer.

Tar alle som står frem til hit i denne tråden + alle jeg har fått på PM fram til nå.

Nå har jeg hittil laget over 300 stykker, og begynner å gå litt lei, kan man si.

Men... kanskje en annen dag, så finner jeg det for godt å lage noen til... Men... da lager jeg en ny tråd om det, altså. [:D]

å tusen takk! de var kjempefine.

Back
Topp