Ny mobil!!

*Chill*

Forumet er livet
Juhuuuu!!! Jeg har bestilt min første mobil!!
Har fått alle de jeg har hatt med samboer, så nå var det på tide å få en oppdatert en som JEG hadde lyst på!!! Den ble sendt i posten igår, og jeg GLEDER meg sånn til å få den!! ( barslig jeg?neeeeeei)[:D]
Til og med sånn derre videosamtale-greier på og mp3!! Morro!!

Nokia 6280 Carbon Black

åååå....nå gleder jeg meg bare meeeer da...hehehehe....
Kommer vell i morra, så da blir jeg nok "borte" en stund jeg også..[:D]

Søsteren har den mobilen og er kjempefornøyd. Jeg gikk for nokia N91 istedet jeg da som er dobbelt så tung og dyr[8|] Den mobilen du har kjøpt fikk terningkast 5 på dinside[:)]

Oj...terningkast 5 da gitt!! det høres bra ut![;)]

Gubben reiser rundt mnd-skiftet...om en ukes tid tenker jeg...
Rart...trist...og bittelitt godt...hehehe[:D]

Tar av meg hatten for at du klarer å være borte fra samoeren din så lenge av gangen, men jeg må bare legge inn et hint til deg samtidig ang mobil siden du har 3G nå snart. Telenor har gratis videosamtaler ut resten av året til andre telenorabbonenter[:D] Så da kan du jo ringe og se mannen din på video gratis når han er på sjøen[;)]

Gratulerer!![:D]

Alltid kjekt med ny mobil!!! [:D]

Tar av meg hatten for at du klarer å være borte fra samoeren din så lenge av gangen, men jeg må bare legge inn et hint til deg samtidig ang mobil siden du har 3G nå snart. Telenor har gratis videosamtaler ut resten av året til andre telenorabbonenter Så da kan du jo ringe og se mannen din på video gratis når han er på sjøen

Iss da...det blir en vane! [:)] ...men du vet dekningen suger big time, så det funker nok ikke med 3G der!
Får heller legge inn noen fiiiine videoklipp før han drar...hehehe

Det er jo litt kjipt da, men da kan du jo ringe andre gratis som har 3G da[:)] Gubben og jeg gjør det hver dag[;)] 

Det er jo litt kjipt da, men da kan du jo ringe andre gratis som har 3G da Gubben og jeg gjør det hver dag

Jada....jeg og svigerinna mi kan ha mye morro med tlfonene vi...hehehe

Grattis med ny telefon!!
Det vil jeg også ha[:(]

Gratulere så masse såg kjempe kule ut [:D]

Johooo....fikk den idag! Dritkul...til og med minnekort som jeg kan ta ut og putte i printeren min her hjemme! [;)] fancy asså!! venter på at den skal bli ferdig oppladdet nå så jeg kan xperimentere litt...

Grattis vennen !!!
Må kjøpe ny snart selv for min er såååå ustabil altså. Dårlig batteri.
Klemmer

Jeg har sett litt på Nokia 6131  - mannen mener at kansje jeg kan prøve den ut, og så hvis den er bra så vil han også ha[8D]
Vet ikke om jeg er så sikker på det[8D]

Back
Topp