Ny mobil, tips?

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Jeg vil ha ny mobil, men min peiling på tekniske dippedutter er ikke noe å skryte av.
Noen som har en god, men billig smarttelefon å anbefale?
Har 1000kr å bruke, dvs at den ikke bør koste mer enn 1500 (budsjett,hvem har vel hørt om det )
IKKE iphone
Ikke noe som koster en formue i abo. Operatørlås er ok, men med bindingstid på et abo til 400kr, så blir telefonen dyrere enn jeg planlegger (bruker 199 i mnd nå i abo).
Vil helst betale cash, og ikke nedbetaling.

Anyone?

Sorry vennen,har nettopp kjøpt med galaxy men den er nok litt dyrere:-( Harvdu fortsatt den du hadde på landstreffet?

Den som tok selvmord og jeg fikk kjeft av min kone for å prøve HLR? Jepp :D Den sto jo opp fra de døde litt senere, og har virket noenlunde siden. Får seg et anfall i ny og ne der den legger seg selv i koma når jeg trenger den mest

Den er det altså knøttebærer? Takk for tips :) har vært å sett på den, men klarer aldri bli enig med meg selv, for vet jo ikke om den er bra før noen forteller meg det ;)

Skulle foreslå iphone, men ser det blir uaktuelt :/ men den er og lir best!

LadyZ skrev:
Skulle foreslå iphone, men ser det blir uaktuelt :/ men den er og lir best!

Uhm ja, eller ikke :P Typen har en som prøver å ødelegge forholdet vårt :P Den tar ikke imot meldinger fra meg, den går tom for batteri i hytt og pine og nekter å lade, den har elendig samtalekvalitet og hmm ja... Ikke noe jeg føler for å bruke penger på iallefall med den erfaringen ;)

Stjernejenten skrev:
Den som tok selvmord og jeg fikk kjeft av min kone for å prøve HLR? Jepp :D Den sto jo opp fra de døde litt senere, og har virket noenlunde siden. Får seg et anfall i ny og ne der den legger seg selv i koma når jeg trenger den mest

Den er det altså knøttebærer? Takk for tips :) har vært å sett på den, men klarer aldri bli enig med meg selv, for vet jo ikke om den er bra før noen forteller meg det ;)

Han jobber i IT bransjen og med salg av mobiler. Han sier den slår mkange andre langt dyrere telefoner:)

Stjernejenten skrev:

Bare du som kan skrive slik:-) Har du prøvd Huawei,mannen hadde det før og han var meget fornøyd:-)

Knøttebærer skrev:
Nokia Lumia 610. Får den på elkjip for 999 uten abo. Ifølge sambo er den dritbra:)

urk, den koster 1700 no :-/

Back
Topp