Ny missekåring?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Hjelp meg med titler som passer folk her inne :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Miss skravle, Miss sympatisk, Miss politisk korrekt, Miss håndarbeid, Miss avslappet, Miss gravid, Miss upartisk... var det jeg kom på i farta.

Miss natterangler, miss know it all, miss positiv, miss trådstarter.. Kommer nok på flere etter hvert :)

Februar-14 mamma ❤️

Miss happy, Miss ryddig, Miss student, Miss heldig...?

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Miss gravid? Følte meg ikkje treff i det heile tatt :P

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

He he he he he :D var ikke myntet på deg i det hele tatt :-P

• Liker
Reactions: EJ
Flere??

Februar-14 mamma ❤️

Miss må-ha-kaffe
Miss aktiv
Miss skravler

Når skal vi ha avstemning? Virker som vi har fått endel mer aktive brukere nå... :D

Miss megler
Miss fornuftig
Miss gode råd
Miss deler egne erfaringer

Miss hønemor
Miss kreativ
:)

Det beste er vel å eks ha 10 misse titler eller noe? Også stemme på de man føler passer en av dem av de man har oversikt over. Er vanskelig å skulle gi alle en tittel, og da blir det bare å plassere tilfeldig for meg..

Går det an å lage det som en spørreundersøkelse? Det hadde jo vært det letteste egentlig:)

Det beste er vel å eks ha 10 misse titler eller noe? Også stemme på de man føler passer en av dem av de man har oversikt over. Er vanskelig å skulle gi alle en tittel, og da blir det bare å plassere tilfeldig for meg..
Jepp. Ikke noe vits i å skrive hvis du ikke finner noen som passer. Noen titler betyr nesten det samme så ikke vits i å ta alle. Men greit med litt hjelp :)

Back
Topp