Ny milepæl i dag. :)

Windy

Forumet er livet
YEAAH!!

Idag er jeg 28+6 og jeg har ALDRI vært så langt gravid før!!

Igår var jeg like langt som dagen da Adele Sofie ble født, så idag er "ny rekord". ;)

Det blir spennende å ha et langt svangerskap. Er spent på hvordan disse siste mnd blir. Jordmor advarte meg og sa at mange som føder såpass prematurt som jeg gjorde, synes at neste svangerskap (som går mot termin) blir uendelig langt..

Det er liksom rart å tenke på at sist var jeg ferdig nå..

Er spent på hvordan kroppen min vil takle de siste mnd's graviditet. :)

Ha en strålende fin dag alle sammen! :)

HURRA

må være fantastisk herlig følelse - nyt tiden fremover og nyt om svangerskapet blir laaaangt...[;)]

Så deilig da, at du får gå lengre :O)
Er jo korslig å se magen blir større og at man virklig får føle hvordan det er å gå hele veien :O)

Dette blir bra og babyen får lagt på seg det siste :D

ORIGINAL: TITTIN72

HURRA

må være fantastisk herlig følelse - nyt tiden fremover og nyt om svangerskapet blir laaaangt...[;)]

GRatulerer så mye! selv om ventetide kanskje vil virke uendelig så blir starten  av barseltiden så mye bedre[:)]

Gratulerer så mye! [:)]

ORIGINAL: TITTIN72

HURRA

ORIGINAL: Maddis

Gratulerer så mye! [:)]

Så hærleg ein tanke det må vera.
Nyyyyt kvar ein dag du går mot termin, og riktig god påske frå meg!

jeeeeeeeei[:D][:D][:D][:D] så herlig å være over den dagen[:D] nå kan du slappe av og kose deg for nå kommer hu ikke før termin vettu og du kommer til å bli dritt lei på slutten hi hi hi[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp