Lilly Forumet er livet 10 Jan 2006 #1 Fekk denne no!! Riene har gitt seg litt nå, er for tidlig og føde. Har veldig me blod i urinen, men mormunnen er lukka heldigvis. Får sikkert komme hjem i kveld. Fortsatt lykke til!!!
Fekk denne no!! Riene har gitt seg litt nå, er for tidlig og føde. Har veldig me blod i urinen, men mormunnen er lukka heldigvis. Får sikkert komme hjem i kveld. Fortsatt lykke til!!!
fruluna Forumet er livet 10 Jan 2006 #4 Puh det var godt å høre! Håper det roer seg litt for henne da, så det ikke skjer noe!! Mange klemmer fra meg [:)]
Puh det var godt å høre! Håper det roer seg litt for henne da, så det ikke skjer noe!! Mange klemmer fra meg [:)]
fruluna Forumet er livet 10 Jan 2006 #5 ORIGINAL: Hanne79 Hvilken uke er hun i? Hun er vel i uke 29 om jeg ikke husker feil..
Lilly Forumet er livet 10 Jan 2006 #6 ho er i veke 28!! so det er litt tidlig... ORIGINAL: Hanne79 Hvilken uke er hun i?
Lilly Forumet er livet 10 Jan 2006 #7 glømte at tickeren min virker ikkje.. heller ikkje dåkas.. so 29 er nok rett!!
*MIRIAM* Elsker forumet 10 Jan 2006 #9 Uff da. Håper det ikke er noe fødsel på gang. Lykke til Og kom hjem å slapp av.
EserehT Gift med forumet 10 Jan 2006 #11 håper alt ordner seg.. masse lykke til... den får vente med å komme ut ja
nettemor Forumet er livet 10 Jan 2006 #14 Godt det har gitt seg litt da, er jo for tidlig å føde allerede nå... Fortsatt lykke til Hebra[:)]