Ny medlem - Mai-jente :)

Silje87

Andre møte med forumet
Melder meg inne her.

Dette er mitt første svangerskap. Er 14 uker på vei. Både jeg og samboeren gleder oss veldig til mai! Har alt handlet inn en del ting...

Har ikke hatt NOEN symptomer. Litt skummelt i grunn. Føler meg ikke gravid. Hadde det ikke vært planlagt og uteblivelse av mens hadde jeg ikke ant noe. Spiren satt på første forsøk.

Håper og bli bedre kjent med alle dere!

hei hei 

så koselig at du joiner oss! jeg tenker bare DIGG med lite symptomer da! jeg er full av symptomer og kunne fint vært foruten de 

snart begynner du vel å få en fin mage så da kan du kose deg med den og kjenne de lille sparkene emoticon

Glad for lite symtomer. Gleder meg til all utviklingen som kommer.

Gleder meg til magen kommer, men den kan godt vente to uker til. Skal gifte meg 3. desember. Kjolen passer fortsatt så tror det går bra. :)

Gratulerer så mye og velkommen inn hit :) Heldig du da som ikke har noen symptomer :)

Hei! Og velkommen i klubben :)
Har det akkurat sånn jeg også! Er 13+4 og omtrent ingen symptomer, dette er også mitt første svangerskap og tror liksom ikke helt på det enda.... Derfor er jeg veldig spent på å komme til jordmor i uke 16. Satser på å få høre hjertelyd slik at det kanskje endelig går opp for meg, at ja, jeg er faktisk gravid.

Hei og gratulerer så mye!:)

Hadde selv null symptomer ved forrige/første svangerskap, det ble værre med nummer 2....... :)

Hei og velkommen til mai-gjengen :) 

Jeg hadde også en symptomfri start på første svangerskapet :) Så denne gangen med konstant kvalme var litt "nedtur" kan man si.. men men. Vet jo at det kommer noe bra ut til slutt da, så det får nå bare gå.. 

Lykke til med innspurten på bryllupsplanleggingen da! :)

Gratulerer med svangerskapet og lykke til med bryllup i morgen! Kos dere masse og håper dere får en super dag.

Første spiren i magen her også. Tross i noen (heldigvis ikke _for_ plagsomme) symptomer går det ikke helt opp for meg heller. Gleder meg til ul i romjula :-D

Gratulerer så mye med spire på vei!!! Spennende! :)
Velkommen hit!

Gratulerer så mye og velkommen hit :) Som de andre sier så kjenner du snart bevegelse og da er det mye mer virkelig at det er en liten baby i magen!!
( og jeg kunne gjerne delt litt av mine symptomer med deg ;) )

Ooooooh! Lykke til med bryllup i morgen!! :) 

Gratulere og velkommen skal du vær:)

Og lykke til med bryllup i morga:)

Back
Topp