Ny med mange spørsmål

2try

Andre møte med forumet
Hei!
I dag har jeg hatt to positive graviditesttester, og er da 4-5 uker på vei :D
Blir da vårt første barn, og derfor lurer jeg på om noen har gode tips under graviditeten?
Er allerede blitt veldig kvalm, slapp, vondt i brystene og oppblåst... Var sikker før jeg tok testen :p

Gratulerer og velkommen hit til oss. Om du ikke allerede tar folat, kjøp så fort som mulig og helst for en måned siden.

Les deg på på hva du kan spise og ikke, link til det i "våre viktigste tråder"

Og elles, kos deg

Og bytt gjerne til et skikkelig nick

Velkommen og gratulerer så mye :D Spennende tid!! :D

Velkommen =)

Gratulerer og velkommen hit til oss. Om du ikke allerede tar folat, kjøp så fort som mulig og helst for en måned siden.

Les deg på på hva du kan spise og ikke, link til det i "våre viktigste tråder"

Og elles, kos deg

Og bytt gjerne til et skikkelig nick
Tusen takk, det skal jeg gjøre!

Tusen takk for tips, vi skal sette oss inn i det :D

Gratulerer så mye! :D
Mitt beste, og eneste tips; Nyt svangerskapet og kos deg masse :D !!! Ikke hør på råd fra alt og alle. Det beste er å lese på helsedirektoratet sine sider og ellers forholde seg til jordmor eller lege :) Mye rare tips ute å går :P

Gratulerer så masse og velkommen hit :)

Gratulerer så mye! :D
Mitt beste, og eneste tips; Nyt svangerskapet og kos deg masse :D !!! Ikke hør på råd fra alt og alle. Det beste er å lese på helsedirektoratet sine sider og ellers forholde seg til jordmor eller lege :) Mye rare tips ute å går :p
Tusen takk! :D
Takk for gode tips, er enda litt i sjokkfasen over at vi faktisk venter barn, men vi gleder oss en masse :D
Er så hormonell og at jeg skifter mellom å bare sitte å smile og på å grine, haha :p

Tusen takk! :D
Takk for gode tips, er enda litt i sjokkfasen over at vi faktisk venter barn, men vi gleder oss en masse :D
Er så hormonell og at jeg skifter mellom å bare sitte å smile og på å grine, haha :p

Hehe, det er ganske fantastiske ting som skjer nå :)

Så morro og gratulerer :)

Folat blir nevt, også å være litt kritisk til info på nett :-P nyt det og ta bilder og blir du trøtt, så bare sover du med god samvittighet ;) det går over, brystene roer seg også :)

Back
Topp