Ny mamma melder sin ankomst‍♀️

Daria

Betatt av forumet
Hei!
Med termin i desember melder jeg meg inn hos dere. Hadde en SA i desember 2018, og har vært veldig usikker på om jeg skulle hoppe over hele forumgreia denne gangen. Men her er jeg altså, om enn litt sent :hello

Gratulerer og velkommen :) hvor lang på vei er du? Når er termin?

Velkommen :D

Velkommen :happy: Var usikker på det samme etter MA i fjor, men det har blitt et lite fristed å kunne skravle fra seg. Vi har termin nesten likt, jeg har 16. :)

Velkommen og gratulerer :)

Gratulerer og velkommen hit til oss :Heartred
Jeg hadde MA i august 2018 og måtte desverre forlate termingruppa mi, noe som var veldig trist..
Har vært redd for å måtte melde meg ut herifra også, men nå har jeg trua på at vi holder oss hele veien :happy:

Hei og velkommen hit :)
Hadde en SA i nov-18, men synes det er kjekt å ha forum å få tømt litt tanker og følelser. Mang en god støtte, tips og råd. Desember2019 damene er kjempe herlige, tror du vil trives hos oss :Heartred

Hei!
Med termin i desember melder jeg meg inn hos dere. Hadde en SA i desember 2018, og har vært veldig usikker på om jeg skulle hoppe over hele forumgreia denne gangen. Men her er jeg altså, om enn litt sent :hello
Velkommen! Skjønner følelsen...! Mistet i des’18 selv. Og sept’18, for såvidt. Har såvidt begynt å tro på dette nå, etter 14 uker på vei og 2 UL:)

Velkommen! Jeg hadde selv en MA i Januar2019 og måtte melde meg ut av den gruppa, det var kjipt. Så forstår godt du venter litt.:Heartred

Back
Topp