Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I fryseren? Hvorfor skylle den? Bare spør for er så usikker på hva jeg selv skal gjøre.....Jeg var fast bestemt på å kjøpe ny madrass. Men vi har en fibermadrass fra jensen å den koster litt + at den er lite brukt da ho sov mye i senga vår. Tenkte å legge den litt fryseren å skylle madrassen i dusjen.
Har også hørt at de anbefaler det, men har ikke visst det var pga krybbedød. 3 barn hos meg har brukt samme madrass, så da må kanskje nr 4 få ny.... Hadde nok brukt din om igjen, siden det bare er snakk om 1 barn.Hadde det vært opp til meg hadde jeg kjøpt ny madrass, men samboer mener det ikke er nødvendig. Jeg tenker jo mest på at det ikke er anbefalt å arve madrass pga risikoen for krybbedød. Men fryser jeg madrassen og vasker den så føler jeg meg en god del tryggere på at det ikke er noen "farlige" bakterier igjen. (Ikke det at jeg vet så mye om det)
Hun har jo også brukt lammeskinn over madrassen så den er nesten god som ny. Åssen madrass er det du har?Har også hørt at de anbefaler det, men har ikke visst det var pga krybbedød. 3 barn hos meg har brukt samme madrass, så da må kanskje nr 4 få ny.... Hadde nok brukt din om igjen, siden det bare er snakk om 1 barn.
Det vet jeg ikke, men er en skumgummi madrass.Hun har jo også brukt lammeskinn over madrassen så den er nesten god som ny. Åssen madrass er det du har?