Ny madrass?

ønsker&håper

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Hei igjen! To tråder på rappen her..

Vi har kjøpt Babybjørns Harmony vugge som har vært brukt i 6 mnd.. Det jeg ikke visste var dette med madrasser.. Har fått vasket madrassen og trekket godt, men innser at dette ikke er nok?

Finner ikke at jeg får kjøpt ny madrass separat heller noen sted.. Noen som vet hva jeg kan gjøre?

:-))ImageUploadedByBV Forum1403718840.571373.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde brukt madrassen! Hadde hatt laken og saueskinn i den. Jeg skjønner egentlig ikke helt hvorfor man ikke skal bruke madrasser om igjen, så lenge de ser fine ut.

Du har jo vaska den godt. Jeg bruker madrassen som vi kjøpte ny til et barn i familien. Vasker godt og tenker at det burde barnet tåle. Før sov de i halmen. ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Tror anbefalingene går ut på at man ikke bruker om igjen en madrass som ikke kan vaskes- det kan jo f.eks ikke de som er i en vanlig sprinkelseng.

Jeg har vasket madrassen i vognen som kommende storebror brukte for 5 år siden :-) et tips er også å legge slike ting i frysen

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ok..! Takk for svar :-) blir jo så usikker på alt... Hehe. Skal kjøpe lammeskinn å ha oppi også tror jeg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Du har jo vaska den godt. Jeg bruker madrassen som vi kjøpte ny til et barn i familien. Vasker godt og tenker at det burde barnet tåle. Før sov de i halmen. ;)

Sent from my iPad using BV Forum
Enig :)

Du kan jo kjøpe en madrass (feks på jysk) og klippe den til! :)

Back
Topp