ny LO fra meg(bryllups lo)

*Tøtta81*

Forumet er livet

vet ikke jeg men, kanskje overskriften ble teit eller?

Den var kjempefin syns jeg.

syns også den var fin..[:)]

den var nydelig, men jeg må si meg enig i overskriften.... det heter jo ikke bare smidd, det heter i så fall smidd i hymens lenker...

ORIGINAL: lenemor

den var nydelig, men jeg må si meg enig i overskriften.... det heter jo ikke bare smidd, det heter i så fall smidd i hymens lenker...
ja jeg vet, men fikk trøbbel med CRn min oppi d hele å kl var så mange så ville bare gjøre meg ferdig,,[8|]

Flott LO, men må si meg enig med lenemor. Ville nok puttet på "i hymnens lenker"

ORIGINAL: Asil

ORIGINAL: lenemor

Signerer denne jeg. Du har ikke noe rubons bokstaver eller noe du kan bruke til siste delen da om CR fremdeles streiker? [:)]
skal nok klare å få rettet på det med noen bokstaver[;)]

ORIGINAL: someone

synes den var kjempefin!!

Synes den ble fin, men ville nok også brukt en annen font og skrevet "i hymnens lenker" nedenfor til høyre.

Forresten, heter det "smidd i hymens lenker" eller "smidd i hymnens lenker"?? [8|] 

ORIGINAL: Lassie

Synes den ble fin, men ville nok også brukt en annen font og skrevet "i hymnens lenker" nedenfor til høyre.

Forresten, heter det "smidd i hymens lenker" eller "smidd i hymnens lenker"?? [8|] 
den er grei, skal prøve å få fikset på det[:)]

ORIGINAL: someone

synes den var kjempefin!!

Back
Topp