Ny krig?

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Håper noen drar i gang en ny krig snart.. Er sååå klar:smiley-bounce012
 
Jeg og :D
Jeg har ikke mulighet til å lede krigen selv, men jeg blir svært gjerne med :)
 
Jeg har ikke deltatt før, men kunne tenkt meg å vært med :)
 
Jeg er motivert for å være med, men tja til å være krigleder...

Kan sette det opp og igang. Men håper noen tar over når jeg ryker ut dersom jeg gjør som de siste gangene og ryker uke 1 eller 2, for da sliter jeg med motivasjonen....
 
Det er ikke veldig vanskelig å lede det. Litt regning og knoting med tall på fredagskvelden, men ikke mye jobb egentlig. (såfremt vi ikke kan kjøre en heftig debatt på hva som er snopefritt, hva som er trening/mosjon, hva som er å regne som grønnsaker og frukt, hva som er god nok grunn til å levere vekt for sent og sånt da...)

Det er bare veldig demotiverende å gjøre det i to mnd etter at en selv ikke er med, fant jeg ut da jeg to ganger på rad røyk ut uke 1.

Men jeg TRENGER å komme igang med en ny innsats. Krigen fungerer åpenbart ikke veldig godt for meg, men dersom en får et aktivt lag som snakker og motiverer hverandre, så er det jo i alle fall litt gøy da. (lag som bare registrerer vekt og ikke faktisk skravler sammen, har også langt mindre sjags for å faktisk vinne utfordringer, få bonus og generelt har de større frafall av glemte å registrere og ofte dårligere vektreduksjon. Det å være aktive, skravle, motivere og pushe, det hjelper faktisk!)
 
Jeg trenger litt lagånd for å hjelpe meg igang nå, så jeg håper det blir snart :D
Jeg liker godt å være lagleder, men krigleder blir mer enn jeg har kapasitet til for tiden :(
 
Back
Topp