Når blir det ny krig, egentlig?
Pcn min er frisk igjen, og på vei hjem (gubben er og henter den nuh) så jeg er klar, jeg!
Pcn min er frisk igjen, og på vei hjem (gubben er og henter den nuh) så jeg er klar, jeg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sant, kan ikke risikere at du er borte i ett sett pga flaskestyr.HihihiNår jeg har fått til amminga skikkelig;-) Greit å slippe å sterilisere flasker og blande mme og pumpe og alt det andre styret.. Fullt fokus på krigen neste gang;-)
Amen!!;-)Håper ikke det er så lenge til! Gøy med krig! Er ikke så mye å bedrive permisjonstiden med her så kjekt å ha noe å drive med, og så er det jo så koslig å skravle med dere![]()
Absolutt! Tipse janet om at vi vil ha krig igjen over påske, da?Håper ikke det er så lenge til! Gøy med krig! Er ikke så mye å bedrive permisjonstiden med her så kjekt å ha noe å drive med, og så er det jo så koslig å skravle med dere![]()
You better!Da vil jeg også være medkan ikke risikere at dere blir enda mere kjent uten meg :O
![]()
![]()
Klart du må bli med! Savna deg sist!Da vil jeg også være medkan ikke risikere at dere blir enda mere kjent uten meg :O
![]()
![]()
Klart du skal være med! Ble ikke det samme uten deg!<3Da vil jeg også være medkan ikke risikere at dere blir enda mere kjent uten meg :O
![]()
![]()
Jippii!You better!hadde dere det fint i går?
![]()
Så utrolig deiligJippii!
ja, igår var fantastisk! Så gøy å kjenne at vi er bestevenner og kjærester og foreldre - og at alt det passer sammen! Deilig å være oss to etter uker et år med veldi mye baby og svangerskapssnakkog så hadde lillegull det så godt sammen med sin bestemor, så det var bare velstand
og! Jeg hadde klart å pumpe mer enn nok melk
oog! lillegull sov fra 00 til 05.30! Hurrra
![]()
Så bra! Høres veldig deilig ut.Jippii!
ja, igår var fantastisk! Så gøy å kjenne at vi er bestevenner og kjærester og foreldre - og at alt det passer sammen! Deilig å være oss to etter uker et år med veldi mye baby og svangerskapssnakkog så hadde lillegull det så godt sammen med sin bestemor, så det var bare velstand
og! Jeg hadde klart å pumpe mer enn nok melk
oog! lillegull sov fra 00 til 05.30! Hurrra
![]()
Så braHåper å kunne bidra litt på neste runde jeg også! Her går mye av den ledige tiden min i husarbeid.. Men når storebror gir typen min litt bedre nattesøvn blir det nok litt avlastning på det områdetsatser på at vi snakker dager....... Hehe
Er vel sånn med de fleste mannfolk:-(Godt fornøyd med typen ja, mn når det gjelder rydding har han stort forbedringspotensial han også..![]()