Ny krig snart?

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Når blir det ny krig, egentlig?
Pcn min er frisk igjen, og på vei hjem (gubben er og henter den nuh) så jeg er klar, jeg! :D

Hihihi:-) Når jeg har fått til amminga skikkelig;-) Greit å slippe å sterilisere flasker og blande mme og pumpe og alt det andre styret.. Fullt fokus på krigen neste gang;-)

Hihihi:-) Når jeg har fått til amminga skikkelig;-) Greit å slippe å sterilisere flasker og blande mme og pumpe og alt det andre styret.. Fullt fokus på krigen neste gang;-)
Det er sant, kan ikke risikere at du er borte i ett sett pga flaskestyr. :)

Håper ikke det er så lenge til! Gøy med krig! Er ikke så mye å bedrive permisjonstiden med her så kjekt å ha noe å drive med, og så er det jo så koslig å skravle med dere :)

Håper ikke det er så lenge til! Gøy med krig! Er ikke så mye å bedrive permisjonstiden med her så kjekt å ha noe å drive med, og så er det jo så koslig å skravle med dere :)
Amen!!;-)

Absolutt! Tipse janet om at vi vil ha krig igjen over påske, da?:D

Greit å gjøre unna påska først ja :) ikke for det, fruen må jobbe ekstra hele påskehelga... Bah:(

Etter påske hadde vært knall;-)

Da vil jeg også være med :) kan ikke risikere at dere blir enda mere kjent uten meg :O :( :D

You better! :D hadde dere det fint i går? :)
Jippii!
ja, igår var fantastisk! Så gøy å kjenne at vi er bestevenner og kjærester og foreldre - og at alt det passer sammen! Deilig å være oss to etter uker et år med veldi mye baby og svangerskapssnakk :) og så hadde lillegull det så godt sammen med sin bestemor, så det var bare velstand :) og! Jeg hadde klart å pumpe mer enn nok melk :) oog! lillegull sov fra 00 til 05.30! Hurrra:)

Jippii!
ja, igår var fantastisk! Så gøy å kjenne at vi er bestevenner og kjærester og foreldre - og at alt det passer sammen! Deilig å være oss to etter uker et år med veldi mye baby og svangerskapssnakk :) og så hadde lillegull det så godt sammen med sin bestemor, så det var bare velstand :) og! Jeg hadde klart å pumpe mer enn nok melk :) oog! lillegull sov fra 00 til 05.30! Hurrra:)
Så utrolig deilig:-):-):-):-)

Jippii!
Så bra! Høres veldig deilig ut. :)

Håper å kunne bidra litt på neste runde jeg også! Her går mye av den ledige tiden min i husarbeid.. Men når storebror gir typen min litt bedre nattesøvn blir det nok litt avlastning på det området:-) satser på at vi snakker dager....... Hehe

Håper å kunne bidra litt på neste runde jeg også! Her går mye av den ledige tiden min i husarbeid.. Men når storebror gir typen min litt bedre nattesøvn blir det nok litt avlastning på det området:-) satser på at vi snakker dager....... Hehe
Så bra:-):-) The more the merrier;-)

Blir mye husarbeid her også, særlig etter at det ikke ble prioritert så høyt under krigen;-) Mannen hjelper litt med klesvask, men legger ikke på plass og roter noe helt enormt, så jeg tror nesten det hadde vært enklere å gjøre husarbeid om han hadde bodd et annet sted;-) Heldig du som har en som hjelper til når han kan:-):-)

Godt fornøyd med typen ja, mn når det gjelder rydding har han stort forbedringspotensial han også.. :-)

Back
Topp