Smulen Forumet er livet 4 Sep 2008 #1 Er det noe spesielt dere kunne tenke dere? Temabasert/bilde/skisse/lifte?[:)]
summer82 Forumet er livet 4 Sep 2008 #2 e kunne godt tenke me noe å lifte eller skisse igrunn[:D] men e åpen for nye ting da[:D]
P pustle Gift med forumet 5 Sep 2008 #3 Hva med sjokoladekort eller konvoluttkort eller noe sånt? Kaffefilter? Litt sånn annet enn akkurat den "standarformen"?
Hva med sjokoladekort eller konvoluttkort eller noe sånt? Kaffefilter? Litt sånn annet enn akkurat den "standarformen"?
P pustle Gift med forumet 5 Sep 2008 #4 ORIGINAL: summer82 e kunne godt tenke me noe å lifte eller skisse igrunn[:D] men e åpen for nye ting da[:D] Du gifter deg på 29årsdagen min!![:D]
ORIGINAL: summer82 e kunne godt tenke me noe å lifte eller skisse igrunn[:D] men e åpen for nye ting da[:D] Du gifter deg på 29årsdagen min!![:D]
summer82 Forumet er livet 5 Sep 2008 #5 ORIGINAL: pustle ORIGINAL: summer82 e kunne godt tenke me noe å lifte eller skisse igrunn[:D] men e åpen for nye ting da[:D] Du gifter deg på 29årsdagen min!![:D] åh stili da[:D] skal huske på d å feire litt ekstra[;)]
ORIGINAL: pustle ORIGINAL: summer82 e kunne godt tenke me noe å lifte eller skisse igrunn[:D] men e åpen for nye ting da[:D] Du gifter deg på 29årsdagen min!![:D] åh stili da[:D] skal huske på d å feire litt ekstra[;)]