Ny kåpe?

Prisen... 

Forøvrig syns jeg den var dritfin, så jeg har ikke noe mer å komme med....

Ser ingen grunn til å ikke kjøpe den :) Kjøpte ChillNorway jakke i fjor, og den er fortsatt verdt pengene :) :)

Får høre med mannen imorgen om jeg kan få julegaven min på forskudd i år :D

Trone skrev:
Den var LEKKER!!!!!!!!!!!!!!!! 

Men hadde verken hatt råd eller samvittighet til å kjøpt til den prisen :(

Prisen er det eneste som stopper meg. Synes den var rålekker!

Den så altfor tynn ut til å kunne brukes som vinterkåpe, spør du meg. Ull er ikke _så_ varmt.

På Coop Obs kan du denne uken få 300 pakker med havregryn, eller Pepsi Max, eller Kystens Fiskegrateng eller Tine Kremost eller Stabburet Leverpostei eller Heinz Baked Beans eller Mr Lee Nudler (den store pakken) eller Freia Topprissjokolade eller Freia Melkerull eller Ahlgrens Biler til den prisen. For eksempel og blant annet :p

nemi.marselia skrev:
ååå nydelig
men faen for en pris, den har jeg aldri klart å svelge

JEG VET!!

Sy en til meg?

Det er noe av det peneste jeg har sett på leeeeeenge!!!
VIL.HA!
(men i sort da)

Sannheten skrev:
På Coop Obs kan du denne uken få 300 pakker med havregryn, eller Pepsi Max, eller Kystens Fiskegrateng eller Tine Kremost eller Stabburet Leverpostei eller Heinz Baked Beans eller Mr Lee Nudler (den store pakken) eller Freia Topprissjokolade eller Freia Melkerull eller Ahlgrens Biler til den prisen. For eksempel og blant annet :p

Jeg skrev gi meg en god grunn til å ikke kjøpe den, skrev ikke "gi meg dårlig samvittighet"

LilleLavendel skrev:
den var veldig fin! men den blondegreia nederst hadde jeg nok komemt til å klippe vekk!;)

Synes den var fin, men så elsker jeg blonder da ( enn så lenge)..

Oooh, NICE!! :)
Men for en pris ja....ikke for min lommebok.

Den er jo fantstisk <3 Meeeen, den var jo fantastisk dyr også da :/ Selv hadde jeg ikke klart å bruke så mye på en kåpe....

Back
Topp