Ny julekalender-runde for jentene?

Trone

Gotta love ebay
VIP
Noen som vil ha ny julekalender-runde her inne eller?

Vi hadde jo en i fjor og det var jo kjempekoselig!!! 

Trenger ikke være noe avanserte greier! Bare en liten innpakket lapp hver dag med noen fine ord, dikt, sitater, tegninger, hint om avsender.. Ett eller annet.

Er jo kjempekoselig å se hva som skjuler seg i hver pakke!!  


Noen som vil være med? Påmeldingsfristen blir jo ikke lang, men håper så mange som mulig blir med!!!

Påmeldingsfrist: 20. novemer. Sendingsfrist 26. november.

Skriv i denne tråden at du vil være med og send meg en PM med adressen din! 

Påmeldte:
Trone
Beybin
 
Dette var veldig koselig i fjord, så eg håper mange blir med deg:)
men eg brukte så masse tid på det da og eg kjenner at eg rett og slett ikkje har overskuddet til det i år.. beklager!
 
eg er med!!!!! hihihi.....
 
Jeg kjenner meg selv så godt at det er alltid nok å gjøre rundt denne tiden, men jeg har lyst, det er ikke det, altså. Kjip'ern å si nei, men.. hjelper det hvis jeg dytter litt samtidig?
 
Ååh, jeg synes det var sååå koselig å ha advent kalender i fjor med mange skjønne ord :)
Men nå er det ikke mange dagene igjen og det blir for liten tid til planlegging og gjennomføring.. vil jo legge litt i det :( beklager men jeg må stå over i år :( 
 
hva med jule-hv da?



 
Ser desverre ikke at jeg  rekker å lage slike lapper før den fristen :-(

Jule hemmelig venn kanskje?
 
Jeg skal klare å skrive 24 fine ting om hvem som helst her inne på 6 dager : )
Det er jo dét dette handler om, ikke å gjøre det finest mulig! Selvfølgelig er dét hyggelig også, men det var at alle skulle få noen fine ord tilsendt i posten som var hovedmålet i fjor! ALLE her inne fortjener det : )


Så, hvis du ikke allerede har skjønt det, Tronis, jeg er med : )
 
Back
Topp