SkogHuldra
Forelsket i forumet
Her er det kommet ei ny jordmor siden sist jeg fikk smått. En veldig ung og trivelig dame. Synes det er sååå bra. Den forrige var en tater til å gnage om vekta mi(enda jeg ikke gikk opp mye, eller veide mye) og forsøkte å tvinge meg til å ta svineinfluensavaksinen. Jeg blånektet og hun var sur resten av tiden. Aldri var hun tilgjengelig heller når det var behov for henne. DEILIG med ei ung oppegående dame. En frisk pust!
Noen andre her som var gravide under svineinfluensa utbruddet?? Som opplevde det samme?
Jeg er ingen vaksinemotstander. Bare veldig skeptisk til nyutviklede vaksiner som ikke er utprøvd over en rekke år..
Lille var så hyper at det var vanskelig å lytte. Spratt unna flere ganger nå er det bare å glede seg til ultralyd neste mandag spent!!!
Noen andre her som var gravide under svineinfluensa utbruddet?? Som opplevde det samme?
Jeg er ingen vaksinemotstander. Bare veldig skeptisk til nyutviklede vaksiner som ikke er utprøvd over en rekke år..
Lille var så hyper at det var vanskelig å lytte. Spratt unna flere ganger nå er det bare å glede seg til ultralyd neste mandag spent!!!