Ny jobb

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
noen som har startet i ny jobb halveis i graviditeten ? :p:cool:

Nej, men det låter veldigt jobbigt :hungover: Fått erbjudande om nytt jobb?
Ja.. :hilarious: jeg er egentlig veldig klar for og jobbe igjen, er så lei av og sitte hjemme.
Og formen er foreløpig topp :D
No er det en kjøre jobb da, så sitter mye i bil , og er 3-4 dg i uka

Ja.. :hilarious: jeg er egentlig veldig klar for og jobbe igjen, er så lei av og sitte hjemme.
Og formen er foreløpig topp :D
No er det en kjøre jobb da, så sitter mye i bil , og er 3-4 dg i uka

Hvis du er i form och det er en jobb du gerne vill ha så syns jag du borde ta utfordringen så hoppas vi formen er fin resten av svangerskapet!

Har du en jobb fra før av og skal bytte, eller er du uten jobb og fått tilbud om jobb?? ☺️

Søstera mi starta i ny jobb 2 mnd før ungen kom;) Har ei venninne som var enda tettere fødsel når ho begynte i ny stilling;)

Har du en jobb fra før av og skal bytte, eller er du uten jobb og fått tilbud om jobb?? ☺️
Er uten jobb, måtte slutte i jobben min en mnd før jeg ble gravid :wtf: :p

noen som har startet i ny jobb halveis i graviditeten ? :p:cool:

Jeg gjorde det med andre. Mitt forrige vikariat hadde gått ut og det var egentlig ikke noe valg, måtte ha jobb. Men ble litt kjipt, for fikk høyt blodtrykk bare noen uker etter at jeg hadde begynt og ble sykemeldt. Følte meg ikke akkurat som århundrets ansettelse, for å si det sånn. ;)

Jeg gjorde det med andre. Mitt forrige vikariat hadde gått ut og det var egentlig ikke noe valg, måtte ha jobb. Men ble litt kjipt, for fikk høyt blodtrykk bare noen uker etter at jeg hadde begynt og ble sykemeldt. Følte meg ikke akkurat som århundrets ansettelse, for å si det sånn. ;)
Nei den ser jeg ;) men får høre med de no mår de er ferdig med det møte denne uke :)

Go for it! Håper du klarer å holde deg i jobb så lenge som mulig :)
Jeg få høre med de, de sender nok en Mail eller ringer denne uken Ang det møte

Back
Topp