Ny jobb

Marrylou

Forumet er livet
Julibaluba 2017
It's gonna be May 2019
Hva hadde du gjort? Jeg var på intervju før vi fant ut av graviditeten. Denne graviditeten er ikke planlagt, men fortsatt ønsket. Dersom jeg får jobben, hva gjør jeg da? Signerer jeg kontrakten uten å si noe? Og så informerer jeg etter oul? Eller signerer jeg kontrakten, og så sier fra? Hva tror dere ny arbeidsgiver hadde foretrukket? [emoji38][emoji38]
Kjenner dette blir en liten hyggelig start på et ansettelsesforhold, men helvete heller, this is life!

Jeg hadde ikke sagt noe før etter oul/når det begynner å bli mage. Du plikter vel kun å si ifra 3 mnd før permisjon starter. Når fruktbare kvinner ansettes,er jo dette en risiko,og noe arbeidsgiver må takle☺️

De vet at kvinner kan bli gravide, og du fikk jobben for at de anså deg som best kvalifisert. Du er ikke mindre kvalifisert fordi du er gravid:p Jeg ville nok sagt det tidlig, de kan ikke ta fra deg jobben uansett. Gjør det du føler for. Som sagt over plikter du kun å si i fra 3 mnd før permisjon starter:)

Jeg hadde ikke sagt noe før etter oul/når det begynner å bli mage. Du plikter vel kun å si ifra 3 mnd før permisjon starter. Når fruktbare kvinner ansettes,er jo dette en risiko,og noe arbeidsgiver må takle[emoji5]

De vet at kvinner kan bli gravide, og du fikk jobben for at de anså deg som best kvalifisert. Du er ikke mindre kvalifisert fordi du er gravid:p Jeg ville nok sagt det tidlig, de kan ikke ta fra deg jobben uansett. Gjør det du føler for. Som sagt over plikter du kun å si i fra 3 mnd før permisjon starter:)

Ja, kvinner er fruktbare og slik er det jo :) jeg føler ikke jeg har spilt med «skitne kort» eller noe heller, for på tidspunktet for intervjuet var jeg ikke gravid :)

Jeg bare undrer meg over hva som er mest fair ovenfor ny arbeidsgiver. Føler vi starter så forbanna dårlig [emoji31] MEN jeg har tenkt å ha den jobben i mange mange år, så de får meg bare litt senere i start enn tenkt [emoji38]

Back
Topp