Ny jobb

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Babyen min døde for en uke siden, og jeg har foreldrepenger i 5 uker til (6 uker fra dødsfall) og mulighet for evnt videre sykemelding.

Jeg har kommet over en jobb jeg kunne tenke meg å søke på, men oppstart er før permisjonen min går ut og jeg aner jo ikke hvor jeg vil være psykisk sett. Jeg ser ikke for meg at jeg vil være i stand til å gå tilbake til min gamle jobb, men avhengig av kollegaer og arbeidsmiljø på evnt nytt sted kan jeg kanskje ha godt av å starte i jobb da. Så er det det om jeg takler det psykisk sett, som man selvfølgelig ikke vet før man står i det...

Ikke et direkte spørsmål om hva jeg skal gjøre egentlig, men ønsker gjerne å høre fra andre med lignende erfaring ?
 
Så forferdelig å høre :(
Søk på jobben, du må ikke ta den om du ikke føler du klarer det. Sorg går opp og ned, hvordan du har det nå trenger ikke å si noe om hvordan du vil ha det framover.
 
Jeg ville søkt på jobben, kanskje det kan være den ekstra piffen for deg å komme deg litt mer på "frem". Og om du får tilbudet, og ikke ønsker allikavel så er det bare å takke nei :)
 
Søk
Det er jo ofte slik at oppstartsdatoer for nye jobber og oppsigelsesdato for gamle ikke helt samkjører. Passer du til jobben og de ønsker akkurat deg så ansetter de deg uansett.

Tenker at det også må være et skikkelig boost for deg å bare komme deg avgårde på intervju! Jeg syns du er sinnsykt modig og sterk som har klart å samle tankene dine om dette her ❤
 
Jeg ville søkt. Får du den og takker ja, kan du jo evt si noe til sjefen din om du ønsker det. Jeg har ikke erfaring med å søke ny jobb i en sånn situasjon, men venter på å komme inn for abort, og har bare vært i jobben min siden september. Jeg valgte å sende en epost til sjefen og ba henne om å informere de andre så jeg slapp å forklare når jeg kommer tilbake. Ikke relevant i ditt tilfelle, men kanskje det er lettere når noen der vet? Bare tanker herfra altså. Sender deg noen ekstra styrketanker med tanke på intervju.
 
Tusen takk for alle tankene deres ♡
Har ikke fått skrevet søknad enda, men får se om jeg får det til på fredag om hodet mitt fungerer.
Må bli ferdig med begravelse for lillegutt først.
 
Tusen takk for alle tankene deres ♡
Har ikke fått skrevet søknad enda, men får se om jeg får det til på fredag om hodet mitt fungerer.
Må bli ferdig med begravelse for lillegutt først.
[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
 
Back
Topp