Ny jobb

LilleSpire20

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Må bare få utløp for litt nerver her! Begynner i ny jobb som ressurslærer på barneskole idag. Gruer meg så sinnsykt. Livredd for at formen ikke skal holde seg så jeg blir kjempesliten før arbeidsdagen er over. Og ikke vet de at jeg er gravid heller. Phu. Nei. Får vel dra meg på jobb. Wish me luck!

Må bare få utløp for litt nerver her! Begynner i ny jobb som ressurslærer på barneskole idag. Gruer meg så sinnsykt. Livredd for at formen ikke skal holde seg så jeg blir kjempesliten før arbeidsdagen er over. Og ikke vet de at jeg er gravid heller. Phu. Nei. Får vel dra meg på jobb. Wish me luck!
Good luck chuck! Vi håper på det beste, så går nok dette veldig bra! ❤️

Lykke til i ny jobb! Så spennende, er sikker på at det kommer til å gå fint! :-)

Lykke til

Lykke til jenta mi! Hold meg oppdatert hvordan første dagen gikk!! U can do it ;-)

Tusen takk alle sammen :) Første dagen gikk overraskende bra! Er så fornøyd! Relativt sliten nå, men ikke så ille som jeg trodde det skylle bli :) Gleder meg til i morgen allerede :D
Så bra! :-D

Så godt det gikk fint

Gratulerer med ny jobb :smiley-bounce015og så hærlig at det gikk så bra:happy:

Back
Topp