Ny jobb?

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Har et lite dilemma her nå. Det er lyst ut en stilling på min arbeidsplass som jeg har lyst til å søke på. Fristen går ikke ut før 18.august så har god tid på meg til å tenke. Men, jeg vil jo i såfall ikke jobbe i den stillingen så mange mnd før jeg skal ut i permisjon.

Spurte samboeren igår, og han mente jeg ikke burde søke. Men, jeg blir jo ikke borte i flere år. Er snakk om noen måneder liksom. Min nåværende stilling er turnusjobbing, helgejobbing, jobbe til alle døgnets tider. Etter at jeg fikk sønnen min har jeg ønsket meg en normal hverdag. Og det vil denne jobben gi meg. Fri alle helger, alle røde dager etc... skal jeg la sjansen gå fra meg bare fordi jeg er gravid?

Hva syns dere?

Jeg ville søkt :-)

Guri det er mange som får jobb og kanskje jobber i 1-2 mnd før det er rett ut i permisjon.

Jeg ville definitivt søkt! Hvorfor vente? Det spiller vel ingen rolle om du har permisjon fra den stillingen du har nå eller en annen stilling på samme arbeidsplass. :)

Jeg ville ha søkt. Hvis du ikke gjør det kan det være drømmejobben du går glipp av. Og enn om den som får jobben om du ikke søker er gravid også da? Vet jo aldri.

Jeg ville også søkt :) Jeg har selv akkurat fått ny jobb og føler ikke det er noe problem ;)

Apper <3

Jeg ville søkt!

Begynner selv i ny jobb nå snart, får ikke jobba mye delv

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 /01.03.2014 ♥

Jeg har AKKURAT samme problem.. Jeg er bare litt sånn "gidder jo ikke søke nå, de vil vel ikke ansette en gravid i en slik jobb uansett"

Men det finnes vell regler for sånn?

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Jeg har AKKURAT samme problem.. Jeg er bare litt sånn "gidder jo ikke søke nå, de vil vel ikke ansette en gravid i en slik jobb uansett"

Men det finnes vell regler for sånn?

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
De har ikke lov til å diskriminere deg fordi du er gravid!

Apper <3

Takk jenter. Dere skrev akkurat det jeg ville høre ;) Da skal jeg sende en søknad til uka :D

Back
Topp