Ny jobb, og SÅÅÅ trøtt at jeg nesten sovner stående. Tips?? Hjelp!

babyklar

Andre møte med forumet
Jeg fant ut at jeg var gravid dagen før jeg startet i ny jobb. Ingen som vet at jeg er gravid enda..
Det er liksom meningen at jeg skal ha en "svært bratt læringskurve'" (sitert sjefen når hun snakket om forventninger) og jeg har allerede fått masse saker etter tre dager.

Problemet er at jeg er så trøtt at jeg nesten sovner når folk prøver å lære meg ting, i møter osv.. Det er helt sinnsykt. Jeg er svimmel og uggen i hele kroppen, som om jeg har vært våken i fire døgn. Øynene mine ruller bakover i hodet og jeg må faktisk riste på hodet innimellom for å prøve å våkne litt..

Noen fler som føler seg så trette? Tipper at noe av trettheten min skyldes pollen-allergi også, men jeg vet ikke jeg... Er det noe jeg kan gjøre med det?
Prøver å legge meg tidlig. Det hjelper i hertfall, så jeg klarer å stå opp om morgenen... Men, desverre ikke noe hjelp utover dagen... Noen flere tips??

Dette begynte hos meg i går. Er ganske sikker på at jeg sovnet et par sekunder foran pc'en i dag... Har du mulighet til å gå ut å gå en kjapp tur? Det funker ihvertfall for en stund.

Sliten sliten sliten og litt trøtt. Men nå får jeg ikke sove.. lyst til å snu døgnet på hoder :)

Gjester mye føler meg trøtt, men jeg klarer ikke sove hele tiden.

Legge seg enda tidligere eller sove en dupp i matpausen? Du kan jo si du er trøtt pga pollen/allergimedisiner da så de ikke tror du er helt fjern :p

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Jeg sliter med det samme, og jeg har ikke funnet noen god løsning enda :p hehe.. Jeg går meg litt turer og kobler av med noe annet innimellom for å ikke sovne.

Hmm.. uff det kan ikke være noe godt å ha det sånn.
Om du ikke er klart til å fortelle om det får du skylde på pollenallergi, men blir det for ille er det lov å være ærlig, ta seg en dupp midt på dagen, eller ta en tur til legen. Lykke til!

Takk for tips og råd!
Godt å høre at flere føler seg like trette :) Har nok ikke mulighet til å gå ut eller ta en lur i lunchen, så jeg må nok bare prøve å klare meg. Har ikke lyst til å sykemelde meg heller. Det er ikke så godt første inntrykk, og det er jo ikke så lenge jeg skal jobbe før jeg skal ut i fødselspermisjon, så jeg tenker å prøve å holde ut..

Veldig trøtt jeg også. Kommer i sånne perioder, og da sliter jeg. Lyst til å legge meg på sofaen for å sove litt, men kan på en måte ikke det heller. Blir fort svimmel også, så har funnet noen "unnskyldninger" til å sette meg i dag.

Haha, jeg begynner i ny jobb på mandag, er veldig spent på hvordan det skal gå.... heldigvis er kontrakten i utgangspunktet bare til nyttår, så hvis alt går bra med graviditeten føler jeg meg ikke såå lumpen... selv om det er lov å bli gravid :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp