Ønskebarnnr2
Gift med forumet
Hei! Jeg begynte i ny jobb for ca en mnd siden som pleiemedarbeider og har kun ekstravakter foreløpig, etter å ha vært uten jobb i 3,5 år pga. sykemelding fra forrige jobb, graviditet og vært hjemme med barnet i 2 år. Jenta mi er nå 2,5 år og vi ønsker så klart søsken til henne. Før jeg fikk ny jobb så snakka vi om å begynne prøvingen på nr 2 våren/mars 2018, men så fikk jeg ny jobb så da begynte jeg å tenke på om vi kanskje skulle vente. Men så er det jo det at man vet jo aldri hvor lang tid det vil ta før man blir gravid. Det tok 4 mnd sist gang fra pilleslutt. Og så begynner jeg å tenke på hva de vil si på jobb hvis jeg kommer om 6-7 mnd og sier at jeg er gravid når jeg nettopp har begynt. Men ett barn til er virkelig et stort ønske så vet ikke hvor lenge jeg vil vente heller. Blir jeg gravid til våren så blir det ca 4 år mellom barna.
Det jeg lurer på er:
Er det noen som ble gravid kort tid etter de begynte i ny jobb? Isåfall, hvordan reagerte de på jobb?
Og hva ville dere gjort?
Det jeg lurer på er:
Er det noen som ble gravid kort tid etter de begynte i ny jobb? Isåfall, hvordan reagerte de på jobb?
Og hva ville dere gjort?